تبلیغ شماره 1
 

 

اشخاص برای اینکه بتواند زندگی مالی خود را بهبود بخشده و وضعیت مالی خود در مقابل تورم و از بین رفتن ارزش پول محافظت نمایند باید با انواع گزینه های سرمایه گذاری تا حدودی آشنایی داشته باشند. به قول رابرت کیوساکی : پس انداز کردن پولی که هرروز در حال از دست دادن ارزش خود است به تنهایی کافی نیست، بلکه این سرمایه گذاری است که شما ثروتمند می کند.
یکی از این سرمایه گذاری ها،سرمایه گذاری در بورس است که در صورتی که به درستی و با مهارت انجام شود می تواند بازدهی مناسبی را برای سرمایه گذار به ارمغان بیاورد. اما شاید همه افراد مهارت،اطلاعات و یا زمان کافی را برای سرمایه گذاری در بورس در اختیار نداشته باشند. به همین دلیل این افراد باید به روش های دیگری در بورس سرمایه گذاری کنند.یکی از راه های سرمایه گذاری غیرمستقیم در بورس،سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری است.
صندوق‌ های سرمایه گذاری با تجمیع وجوه سرمایه‌ گذاران و در اختیار داشتن منابع مالی گسترده و با استفاده از دانش و تخصص مدیریت سبد دارایی، تلاش می‌کند این امکان را برای سرمایه‌ گذاران فراهم ‌کند تا با دارایی مورد نظر خود (هرچند اندک) در سبدی متنوع از اوراق بهادار شامل سهام، اوراق مشارکت و سایر دارایی‌های مالی سرمایه‌ گذاری نموده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

هدف و ضرورت  برگزاری دوره:
آشنایی با صندوق های سرمایه گذاری در بورس
 
مهارت های مورد انتظار پس از سپری نمودن دوره :
انتظار می رود پس از این دوره، افراد بتوانند با صندوق های سرمایه گذاری و مزایای آن آشنا شوند.
 
مخاطب دوره :
این دوره برای افرادی که می خواهند در بازار بورس سرمایه گذاری نمایند مناسب است
 
سطح دوره : مقدماتی
 
قابلیتهای منحصر به فرد این دوره :
آموزش به صورت مجازی و از بستر اینترنت قابل دسترسی آسان بوده که محدودیت زمانی و مکانی جهت دسترسی به محتوا آموزشی وجود ندارد. افراد پس از اتمام هر درس میزان یادگیری خود را از طریق آزمون محک می زنند.

 
 

 

 

 

 

 

 

    1396/03/10     |     1389|    
 
هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی