تبلیغ شماره 1

چقدر پول برای بازنشستگی پس انداز کرده اید؟

شاید بزرگترین اشتباه مالی خیلی از ما این باشه که به اندازه کافی پول پس انداز نمی کنیم؛ ما به این خاطر برای زمان بازنشستگی پول پس انداز می کنیم که چند دهه راحت و با آسایش زندگی کنیم.


۵ چالش مالی که بین افراد بالای ۶۰ سال مشترک است

زندگی پس از ۶۰ سال به سمت بازنشستگی در گذر است، اما به احتمال زیاد این تنها چالش به وجود آمده نخواهد بود. بسیاری از مصرف‌کنندگان مسن در پرداخت بدهی خود با مشکل مواجه هستند. این افراد متوجه قرض‌های خود بوده و در میان مسائل دیگر، با توجه به گزارش جدید اداره حمایت از مصرف کننده، از کلاهبرداری‌های مالی در امان هستند. دیده‌بان فدرال اداره حمایت از مصرف‌کننده در سال ۲۰۱۱، شکایات افراد ۶۲ سال به بالا را جمع‌آوری و تحلیل کرده است. در این مقاله یافته‌های آن‌ها همراه با بازخورد و نظرات برخی از کارشناسان مالی برای افرادی که با چالش مالی مواجه شده‌اند، بیان می‌شود.


چگونه برای دوران بازنشستگی پس‌انداز کنیم؟

اگرچه اغلب مردم به اهمیت پس‌انداز واقفند، اما آمارها حاکی از آن است که تنها درصد کمی از آنها برای بازنشستگی خود پس‌انداز کافی دارند؛ آنها شاید دلایل موجهی برای این اقدام خود داشته باشند، اما قطعا راه‌های ساده‌ای هم وجود دارد که می‌تواند کمک کند مبالغ قابل توجهی برای بازنشستگی کنار بگذارند.


برای دوره بازنشستگی چه برنامه‌ای دارید؟

دوره بازنشستگی به این معنی نیست که مجبورید دست از کار بکشید! خواه مجبور شوید یا خواه خودتان انتخاب کنید که بعد از فرا رسیدن دوره بازنشستگی همچنان دست از کار نکشید و به کار کردن ادامه دهید، درنهایت نتایجی عاید شما خواهد شد که ممکن است صرفاً مالی نباشند اما برای شما بسیار مفید خواهند بود.

 


اگر صرفه‌جویی نکنید، دوران بازنشستگی سختی خواهید داشت

وقتی صحبت از پس‌انداز به میان می‌آید، مردم کم می‌آورند. معمولا صحبت درمورد پس‌انداز کردن، از انجام آن بسیار راحت‌تر است. همه می‌دانیم که پس‌انداز کردن در مدت‌‌زمان طولانی کار هوشمندانه‌ای است. ولی با این وجود بسیاری از ما هنوز در این کار مشکل داریم. پس‌انداز کردن نسبت به صرفه‌جویی ساده، مزیت‌های زیادی دارد. اما در عین حال دشواری‌هایی نیز به همراه دارد. از این رو برخی افراد تمایلی به پس‌انداز پول ندارند.

 


چطور با یک میلیون دلار سرمایه، بازنشسته شویم؟

افراد از ابتدا سرمایه دار به دنیا می آیند و برخی نیز با تلاش سرمایه دار می شوند، اما برخی زندگی متوسطی دارند و در زمان بازنشستگی با دشواری های اقتصادی مواجه می شوند. شاید برنامه های بیمه ای که برای افراد گذاشته می شود، کفاف خرج روزهای سالمندی را ندهد و خرج خانواده با دخل آن روزها نسازد؛ اما چه می شود کرد اگر ما جزء آن افراد متوسط باشیم که نگران آینده سال های دور خود هستیم؟


۶ منبع عالی که برای کسب درآمد در دوران بازنشستگی به آن نیاز دارید

وقتی زمان بازنشستگی فرا برسد، باید منبع درآمدی برای پر کردن جای خالی درآمد خود پیدا کنید. همانطور که می‌دانید حقوق بازنشستگی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی هزینه زندگی باشد، مگر اینکه سبک زندگی فوق‌العاده ساده و مقتصدانه‌ای در پیش بگیرید. در این مقاله قصد داریم راه‌های دیگری جز حقوق بازنشستگی را به شما معرفی کنیم که اگر یک یا دو مورد از آن‌ها را انجام دهید، می‌توانید مطمئن باشید که دوران بازنشستگی طولانی و لذت‌بخشی در انتظار شما است؛ اما توجه داشته باشید که برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها نیاز به دانش تخصصی و متحمل شدن ریسک‌های مشخصی دارد. قبل از اینکه پول خود را وارد هر یک از این موارد کنید، به خوبی در مورد آن تحقیق کنید.


۳ قاعده بازنشستگی که هر کسی باید رعایت کند

بازنشستگی به اندازه کافی سخت است، نیازی به پیچیده‌تر کردن آن نیست. آماده‌سازی برای بازنشستگی امری دلهره‌آور است و افراد بسیاری حتی از ایده برنامه‌ریزی برای دوران بازنشستگی هراس دارند. اگرچه برنامه‌ریزی برای بازنشستگی ابعاد زیادی دارد، اما نباید اجازه دهید که اهمیت این موضوع شما را از برنامه‌ریزی برای آن باز دارد.

 


خرید بیمه عمر چرا برای جوانان و نسل جدید مهم است؟

خرید بیمه عمر یکی از دغدغه های بسیاری از افراد جامعه است! آیا واقعا باید بیمه عمر داشت؟ خرید بیمه عمر … این مقاله آموزشی مخصوصاً برای افراد پیر و ثروتمند نوشته‌شده است، مگر نه؟ مشخصاً نه… در حقیقت هر فرد بزرگ‌سالی فارغ از وضعیت سلامتی‌اش باید حداقل چند بیمه عمر داشته باشد، حتی افراد جوان و سالم نیز باید به فکر خرید بیمه عمر برای خود باشند.

 


ضرورت بیمه

بیمه، اشخاصی را که متحمل لطمه، زیان یا حادثه ناخواسته ای شده اند قادر می سازد که پیامدهای این وقایع ناگوار را جبران کنند.. خسارت هایی که به این قبیل افراد پرداخت می شود از پول هایی تامین می شود که برای خرید بیمه نامه می پردازند و با پرداخت آن در جبران خسارت همدیگر مشارکت می کنند


آیا باید خود را بیمه کنیم؟

هنگامی که شرایط اقتصادی نابسامان باشد و بیمه های بازنشستگی هم چندان مساعد نباشد افراد به دنبال راهی برای پس انداز کردن و حمایت از سرمایه هایشان می گردند. اما بیمه عمر پاسخ مناسبی برای تمام این مشکلات نیست.


راهکار ساده افراد موفق برای یک بازنشستگی خوب

جی پی لوینگستون همانند همه ی جوان های نیویورکی در سن 28 سالگی به تفریح و گشت و گذار در شهر می پردازد اما برخلاف آنها با دو میلیون دلار در بانک بازنشسته می شود.


چگونه می‌توانیم هم حالا خرج کنیم هم در آینده؟

پس انداز کردن یکی از موضوعاتی است که صحبت کردن راجع‌ به آن از انجام دادنش بسیار راحت‌تر است. همه می‌دانند که پس انداز کردن در طی مدت‌‌زمان طولانی کار هوشمندانه‌ای است. ولی با این وجود بسیاری از ما هنوز در این‌کار مشکل داریم. پس انداز کردن فواید بیشتری نسبت به صرفه‌جویی ساده و ابتدایی دارد، ولی دردسر بیشتری نیز دارد.


5 خطای رایج در پس‌انداز برای دوران بازنشستگی

بر اساس مطالعات گروه نظرسنجی گالوپ، در آمریکا میزان پس‌انداز بازنشستگی به‌شدت با درآمد و ثروت مرتبط است.بر اساس مطالعات، بیش از 38 میلیون خانه‌دار آمریکایی هیچ‌گونه حساب پس انداز بازنشستگی‌ای ندارند.


هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی