تبلیغ شماره 1

21 حقیقت از زندگی ثروتمند ترین زن کارآفرین آمریکا

خانم الیزابت هولمز که جوانترین و ثروتمندترین زن کارآفرین آمریکا است با انقلابی که در کسب و کار خود با راه اندازی شرکت آزمایش خون ترانوس به پا کرد در صدر فهرست ۱۰۰ نفره بیزینس اینسایدر که برترین های سیلیکون ولی را معرفی می کند قرار گرفت.


ردبول چگونه به اوج رسید؟

شعار «ردبول به شما بال می دهد» را اگر کسی نشنیده باشد به این معنی است که نمی توان او را مخاطب رسانه به حساب آورد. نام بزرگترین شرکت تولیدکننده نوشیدنی های انرژی زا را تقریبا همه با همین شعار به ذهن سپرده اند. 


علت موفقیت مک دونالد

ری کراک 57 ساله با دشواریهای جدی روبه رو بود و در طول زندگی همواره آرزوی ثروتمند شدن را داشت. او به محض بازگشت از جنگ جهانی اول بلافاصله برای ثروتمندشدن دست به کار شد. در سال 1937 او وارد عرصه جدید یعنی مخلوط کن مخصوص شد که شش مواد را با هم مخلوط می کرد.


زندگینامه وارن بافت

وارن بافت موفق‌ترین سرمایه گذار قرن بیستم و همچنین یک انسان خیرخواه و بشردوست می‌باشد. وارن بافت 86 ساله ، در سال 2016 با دارایی خالص 60 میلیارد دلار به عنوان سومین مرد ثروتمند دنیا شناخته شد.

 


رمز و راز های موفقیت شرکت اپل

استیو جابز؛ کسی است که هنر و شخصیتش به تعریف نسل جدیدی از تکنولوژی و دگرگونی جهان کمک کرده است. این شخص صاحب شرکت افسانه‌ای بود که همه ما می‌شناسیم؛ این شرکت کامپیوترهای شخصی، سخت‌ افزار و نرم افزارهای خودش را خود به تنهایی تولید می‌کند. 

 


ثروتمند شدن بیل گیتس با یک تبلیغ

حتما بیل گیتس مالک مایکروسافت و ثروتمندترین مرد دنیا را می شناسید. آیا این را هم می دانید که راز ثروتمند شدن گیتس تبلیغات هوشمندانه ای بود که در مورد محصولاتش انجام می داد؟


مروری بر زندگی و زمانه کارآفرینان تبریزی

از آن زمان که ایرانی متاع مشروطه را زیبنده ارکان خانه وطن یافت، تبریز سرحدی شد برای انتقال این متاع گران‌سنگ به مام وطن و تجار آن در جرگه حاملان و حافظان این مفهوم نوباوه دیریافته بودند. این وظیفه خطیر تجار تا بدان‌جا پیش رفت که خاطره تجارتشان در سایه مسلک و فعالیت‌های سیاسی‌شان در غبار فراموشی مدفون گشت.


کهنه‌ سرباز نابینایی که کارآفرین شد

 برای اینکه داستان کارآفرینی «اوربان میارس» را بدانیم باید به سال ۱۹۶۸ برگردیم؛ یعنی زمان جنگ آمریکا با ویتنام. درست زمانی که همچون مرده‌ای در کیسه‌ای قرارش داده بودند و فکر می‌کردند مرده و دیگر حتی تنفس مصنوعی هم به او نمی‌دادند. 


بسکتبالیستی که استارتاپ راه اندازی کرد

لبرون جیمز این روزها در فینال NBA درصدد کسب سومین قهرمامی خود به همراه تیم کلیولند کاوالیرز است؛ اما علاوه بر بسکتبال، جیمز در دنیای کسب و کار نیز دستی بر آتش دارد و کمپانی Uninterrupted که توسط وی تاسیس شده، در روزهای اخیر سرمایه‌‌ای ۱۵.۸ میلیون دلاری را از سوی برادران وارنر جذب کرده است.

 


زن موفق ایرانی که کروکودیل پرورش می دهد

وحشت تمام وجودت را به لرزه می اندازد وقتی در فاصله نیم متری از جانوری بایستی که می دانی به دندان هایش گیر کنی، دیگر راه فراری نداری. اسیر آرواره های قدرتمند، اسکلتی چسبیده به زمین و دندان های تیزی می شوی که حتی دیدنشان در تصاویر تلویزیونی هم دلهره آور است، اما برای «مژگان روستایی» اینچنین نیست.
 


کارآفرین 23 ساله‌ای که بیولوژی را دگرگون کرد

مشاهده موفقیت کارآفرینان جوان، روزنه امیدی به سوی آینده است. نسل هزاره اغلب برای حل مشکلات منحصربه‌فرد خود، شروع به تاسیس شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها می‌کند. آنها فرصت‌هایی را مشاهده می‌کنند که ممکن است همتایان مسن‌ترشان از آن فرار کنند؛ و با این کارآفرینی به افراد جامعه خود منفعت فراوانی می‌رسانند.


10 بانوی کارآفرین ایران

این بانوان، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه معرفی و از دست خانم ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، مدال افتخار و لوح سپاس و جایزه بانوی کارآفرین سال را دریافت کردند.

 


بانوی کارآفرین از فراز و نشیب‌های پرورش زالو می‌گوید

طیبه صدری پرورش زالوی طبی را با چهار زالو به مدت شش ماه و با حمایت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اراک و صندوق حمایت از کارآفرینی آغاز کرده است.

 


رمز موفقیت 3 کسب و کار اینترنتیِ چینی

 غربی ها به آن ها «خفاش» می گویند؛ خفاش های چشم بادامی که در دنیای کسب و کار اینترنتی حرف اول را می زنند. زمانی نه چندان دور، شرکت های بزرگ اینترنتی چینی از سوی سرمایه گذاران سیلیکون ولی به عنوان شرکت های در حاشیه شناخته می شدند که تنها از روی کالاهای غربی کپی برداری می کردند. 


مصطفی عالی نسب، کارآفرین عارف

میرمصطفی عالی نسب در سال 1296 در شهر تبریز متولد شد. او 88 سال عمر کرد و در حساس ترین برهه های تاریخ موثر نقش آفرین بود. عالی نسب مردی بود که با ساخت اولین چراغ های نفت سوز در ایران، اصلی ترین سرمایه کشور یعنی نفت را به خانه های مردم ایران رساند و با تلاش های عالی نسب بود که مردم ایران برای اولین بار گرما و نور نفت را احساس کردند.

 


بی بیِ عروسک ساز، کارآفرین 90 ساله شد

شاید قصه بی بی حاضر امیدواری را شنیده باشید. مادربزرگی مهربان که حالا یک جورهایی مادربزرگ بسیاری از شهروندان ایرانی شده است. کسی که با عروسک هایش دل از همه کودکان می برد. او که به همت نوه اش بهمن عباسپور، از سال 92 اقدام به برگزاری نمایشگاه و ارائه عروسک هایش کرده است، حالا می توان او را در زمره یکی از کارآفرینان موفق جا داد؛ چرا که توانسته با فروش عروسک هایش حالا به یک برند فروش عروسک در ایران و حتی در دنیا بدل شود.


رمز موفقیت کارآفرین ۱۳ ساله‌ای که درآمد بالایی دارد!

موریس لالوشی به تمام کلیشه‌های منفی که در مورد نسل هزاره وجود دارند پایان می‌دهد. با وجود این که فقط 20 سال دارد، اما هفت سال است که کسب و کارش را (شرکت SEO Guys) راه‌اندازی کرده، کسب و کاری با درآمد بالا که به مشتریانی در سراسر ایالات متحده آمریکا خدمات می‌دهد. درس‌هایی که او به هر کسی (نه فقط نسل هزاره) می‌آموزد می‌تواند در ایجاد کسب و کارهای قرن 21 ام کاربرد داشته باشند.
 


۷ درس کاربردی از یک کارآفرین ۷ ساله

پدر و مادرها، هرگز برای پرورش استعدادهای کارآفرینی در کودکان‌تان زود نیست. با توجه به این که ما به سرعت وارد عصر جدید کارآفرینی می‌شویم، کسانی که بیشترین آمادگی را داشته باشند، اولین کسانی هستند که جایزه‌ها را درو می‌کنند. 


کارآفرینی با 100 هزار تومان!

چندسالی است که احداث واحدهای گلخانه ای در سراسر کشور رواج یافته است. گلخانه مانند یک تکنولوژی جدید به شدت مورد پذیرش کشاورزان قرار گرفته است.روش کشت گلخانه ای مزایای بسیاری دارد. تولید در خارج از فصل، امکان کنترل عوامل محیطی، امکان کشت هر محصول در هر منطقه آب و هوایی، کنترل آفات و بیماری ها، مصرف کمتر آب، ‌راندمان بالای تولید، ‌دوام محصول پس از برداشت، قیمت بالاتر محصول برای فروش در خارج از فصل و مواردی از این دست مزایای این روش کشت هستند.


زنی که با سه روز کار در هفته، میلیونر شد

آچِر یک Clarity Coach است. کار او کمک دادن به زنان کارآفرینی است که دچار پراکندگی ذهنی هستند و نمی‌توانند روی کار خود به‌خوبی تمرکز کنند. وی به این زنان کمک می‌کند تا بر این بلوک‌های ذهنی که به عقیده وی سه عامل عمده دارد؛ چیره شوند: «طرز فکر که تمام جنبه‌های مختلف ریسک‌پذیر بودن و داشتن روحیه جسورانه را در برمی‌گیرد؛ 


نجات یک تجارت ورشکسته با بازاریابی محتوا!

مارکوس شریدن یک مدرس، سخنران و بلاگر مشهور اینترنتی است که در سال 1977 در ایالت کارولینا آمریکا به دنیا آمد. او لیسانس خود را در رشته زبان اسپانیایی گرفت. وی پس از فارغ‌التحصیلی تصمیم گرفت تا زمانی که کار مناسبی پیدا کند، پیشنهاد کاری دو تن از دوستانش را در شرکت آن‌ها، یعنی شرکت فروش و نصب استخرهای شنا خانگی قبول کند. او زمانی که این پیشنهاد کاری دوستانش را قبول کرد، هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که روزی به یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های بازاریابی اینترنتی و بازاریابی درونگرا تبدیل خواهد شد.


۱۰ نفر از برترین کارآفرینان اجتماعی تاریخ

ایجاد کسب و کاری موفق از هر نوعی شایسته تقدیر است، اما برخی از کارآفرینان از ثمرات کارشان بیشتر سود می برند. برخی با در اختیار گذاشتن منابع، فرصت ها، آموزش و هر آنچه ارزشمند است واقعا در جهت کمک به دیگران برآمده اند.


۵ درسی که می‌توانیم از این کارآفرین انسان دوست بگیریم

کارآفرینان موفق این توانایی مالی را دارند که هرکاری دوست دارند انجام دهند، هرجا می‌خواهند زندگی کنند، هرچه می‌خواهند بخرند و به دور دنیا سفر کنند. البته موفقیت توانایی خارق‌العاده دیگری را نیز برای آنها به همراه‌ می‌آورد: حمایت از سازمان‌های خیریه‌‌ای که به آن علاقه دارند.


کارآفرینی یک زن به شیرینی عسل/ معلمی که دل به طبیعت زنبورها زد

شاید ورود به کارآفرینی و ایجاد یک شغل از نظر بسیاری از جوانان و فارغ‌التحصیلان کار دشواری باشد، اما یک زن کارآفرین در یک روستای دورافتاده با دریافت تسهیلاتی از کمیته امداد امام خمینی و بسیج در فاصله‌ای کمتر از 4 ماه سرمایه خود را چند برابر کرد.

 


دانیال دادجو، کارآفرین برتر شرق کشور از ایده ما و عملیاتی بودنش می‌گوید

دانیال دادجو، از جوانان پنجاه و هفتی است. به روایت خودش، 18 سالی است که دارد سرسختانه کار می‌کند. همواره دغدغه خدمات نوین و ابداع راهکارهای ارزش‌آفرین داشته است؛ کاغذ ابر و باد و ساندویچ دل و جگر مرغ و... بخش‌هایی از یادگاری‌های آن روزهایش هستند. او حالا جزو کارآفرینان برتر شرق کشور بوده و به سرعت در حال رشد است. دادجو در حال حاضر با گروه شرکت‌های شرق‌سیستم در بخش‌های بازرگانی، خدمات پشتیبانی، فناوری اطلاعات، تبلیغات و ارتباطات در حال فعالیت است.

 


از صندلی چرخ دار تا چرخ های صنعت ایران با سید محمد موسوی مدیرعامل شرکت فیروز

سید محمد موسوی از شمار معلولانی است که توانست در جریان رویارویی با بیماری فلج اطفال که هر دو پا و تا حدودی یک دست او را درگیر کرده بود، با اعتقاد قلبی بر این باور که معلولیت محدودیت جسم است و نه ناتوانی، در عرصه مدیریت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب شود.


زنی که پس از جراحی مغز کارآفرین شد

داستان این کارآفرین موفق زن با یک جمله کوتاه شروع شد: «شما مشکوک به سکته مغزی هستید، به  ER (اتاق اضطراری) برو.» پزشکان نمی دانستند دقیقا چه اتفاقی افتاده، تنها چیزی که می دانستند این بود که سکته مغزی در کار نبود.


چرخش چرخ زندگی با پشتکار

کتایون سلیمی کارآفرینی است که با وجود معلولیت توانسته است در عرصه ایجاد شغل و تولید بسیار چشمگیر عمل کند.خیاطی هنری که با وجود تغییرات در سالیان گذشته، توانسته چرخ‌های زندگی‌های بسیاری را با حرکت سوزن‌ها بر روی پارچه‌های رنگارنگ بچرخاند و علاوه بر اشتغال زایی، آثار بی‌نظیری نیز برجای مانده است.


ابتکار جوان کارآفرین با راه اندازی کارواش سیار

محمدرضا طلوعی 30 ساله پس از چندین سال کار در حوزه تجهیزات کارواش، ایده ارتقا و گسترش صنعت شست و شوی خودرو به صورت سیار به ذهنش خطور می‌کند. شک و دودلی به خود راه نمی‌دهد و زمانی که در سفر خارج از کشور بوده عزم خود را جزم می‌کند و پس از بازگشت بدون اتلاف وقت آغاز می‌کند.


سوئی چیرو هوندا ، مردی که عاشق مکانیکی بود

شخصیت، طرز تفکر و نحوة عمل این کارآفرین بزرگ عامل اصلی موفقیت های گذشته و حال شرکت هوندا بوده است بیشتر می شود. نوع تفکر و شخصیت هوندا و در نتیجه فلسفه و فرهنگ سازمانی که در شرکت او به وجود آمد بدون تردید تأثیر مستقیمی در چگونگی حرکت آن در طول زمان داشته است.


« 1 2 3 » صفحه:
هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی