تبلیغ شماره 1

کارمندی خوب است اما …

شغل‌های کارمندی مزایای زیاد دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به درآمد ثابت ماهیانه، مرخصی با حقوق، بیمه و مزایای بازنشستگی اشاره کرد. کارمندان معمولا با توجه به مدل کاری امنیت شغلی نسبتاً تضمین شده‌ای دارند.ساعت کاری مشخص و زمان ‌آزاد، تعطیلات و مرخصی با حقوق از آن نوع مزیت‌هایی است که نمونه آن در هیچ کدام از شغل های آزاد و شخصی دیده نمی‌شود. این ویژگی به شما فرصت می‌دهد برای ساعت‌های غیر کاری برنامه‌ریزی کنید و از آن زمان برای انجام کارهای دیگر  استفاده کنید.  یکی از این کارهای دیگر فریلنسینگ است.


شغل دوم مناسب برای کارمندان

شغل دوم مناسب برای کارمندان باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد در این مقاله با انواع مشاغل مناسب برای کارمندان و شاغلین آشنا خواهید شد. اگر پای صحبت کارمندان نشسته باشید می‌دانید که خیلی از آن‌ها از شغلشان راضی نیستند. این افراد دوست دارند که در کنار حقوق کارمندی‌شان منبع درآمد دیگری هم داشته باشند تا بتوانند راحت‌تر هزینه و مخارج زندگی‌شان را تأمین کنند.


شغل آزاد یا دولتی کدام بهتر است؟

«هر کس استعداد تجارت ندارد، کارمند می‌شود. کارمندی شاید راحت باشد. اما پول ندارد، آینده ندارد. هیچ وقت دوست ندارم مثل پدرم و مادرم یک حقوق‌بگیر ساده باشم. مدام منتظر باشم سر ماه برسد و پول کمی عایدم شود.» اینها حرفهای شایان 21 ساله است.

 


"شغل آزاد" در مقابل کارمندی

شغل آزاد به این معناست که افراد خود کار و شغلی را برای خودشان دست و پا کنند و مانند دیگر افراد کارمند نباشند. در واقع شغل آزاد به این معناست که فرد خود به کاری مشغول میشود و از سرمایه خودش برای راه اندازی یک کار استفاده میکند. شغل آزاد در مقابل با کارمندی از مزایایی برخوردار است و البته معایبی هم دارد. در گذشته نیز اغلب افراد خود شغل آزاد داشتند و افراد کمتری کارفرما داشتند و به عنوان کارمند مشغول به کار بودند.

 


نسل کارمندی، شغل‌ کارمندی، سبک کارمندی!

هفته دولت است و روز کارمند. کارمندان که قشر متوسط جامعه هستند همیشه با مشکلاتی که دیگران برای آنها ایجاد کرده اند، روبرو بوده اند. البته فارغ از مشکلاتی که خودشان نیز برای خوشان فراهم کرده اند. این روز را به همه کارمندان تبریک گفته و آرزوی سربلندی  و توفیق برای همه آنها داریم. چهارم شهریور را روز کارمند نامگذاری کرده‌اند و شاید همین روز، بهانه خوبی باشد که زندگی کارمندی را به بوته نقد بکشانیم و از آسیب‌های شغلی صحبت کنیم.


معرفی شغل کارمند اداری

شرح کلی شغل
وظایف این افراد آنقدر متنوع است که نمی توان فهرست آنها را در یک اداره خاص عنوان کرد. آنها باید اطلاعات محدودی درباره سیستم ها و جریان های مدیریتی داشته باشند.وظایف دفتری ممکن است طبق فرآیندهای کاری شرکت تعیین شود و یا ترکیبی از وظایف زیر باشد:


هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی