تبلیغ شماره 1

بهترین زمان سرمایه‌گذاری در بازار ملک زمانی است که بازار در آرامش به سر می‌برد و یا هنوز به رونق کامل یا سقف قیمتی نرسیده است.لبته تشخیص این امر با توجه به اینکه بازار مسکن از الگوی ثابتی برای رکود و رونق پیروی نمی‌کند و اساسا پیش‌بینی بازار مسکن چندان ممکن نیست، نیاز به مطالعه و بررسی و نتیجه‌گیری دقیق و صحیح دارد

البته افزایش میزان تقاضا در بازار خرید ملک می‌تواند نشانه خوبی برای مناسب بودن زمان خرید باشد هر چند باید دقت کنید که زمانی وارد این بازار نشوید که تقاضا برای خرید به حدی زیاد شده باشد که به علت پیشی گرفتن تقاضا نسبت به عرضه، قیمت ملک سیر افزایشی به خود بگیرد.

 

سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات از جمله واحدهای مسکونی، زمین، ویلا و... یکی از متداول‌ترین نوع سرمایه‌گذاری از سال‌های قبل بوده و هست. غلب افراد اولین فکری که درباره سرمایه‌های مازاد خود بعد از تامین نیازهای ضروری اولیه‌شان می‌کنند، استفاده از این سرمایه‌ها برای خرید خانه دوم، زمین یا ویلا است تا از این طریق بتوانند با حفظ ارزش سرمایه‌شان، با پیشرفت قیمت‌ها و پا به پای تورم از ارزش افزوده قابل توجهی برخوردار شوند.


 در این میان، هرچند سرمایه‌گذاری در بازار ملک به خصوص بازار مسکن، سرمایه‌گذاری ایمن‌تر و کم‌ریسک‌تری نسبت به سایر بازارهای سرمایه‌ای است، اما، در این رابطه مانند سایر بازارها قواعدی وجود دارد که در صورت رعایت آنها هم استرس‌های ناشی از سرمایه‌گذاری کاهش پیدا می‌کند و هم می‌توان به سرمایه‌گذاری پرسودتر و ایمن‌تری اندیشید.

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی