تبلیغ شماره 1

برای ثروتمند شدن باید قادر به ارائه کردن و همچنین دریافت کردن باشیم...

 

دنیا پر از آدم های فقیر و با استعداد است و اغلب اوقات آنها فقیر هستند یا درآمدی کمتر از توانایی شان دارند نه به خاطر چیزی که می دانند بلکه بخاطر چیزی که نمی دانند.

پدر پولدار توصیه می کرد که من ومایک " خودمان را تربیت کنیم" بسیاری از شرکت ها همین کار را می کنند.آنها یک دانشجوی تیز هوش جوان را از دانشگاه تجارت انتخاب و شروع به تربیت او می کنند تا روزی زمام شرکت را در دست بگیرید.بنابراین این کارمندان چون تیزهوش اند در یک بخش متخصص نمی شوند آنها از یک بخش به آن بخش برده می شوند تا تمامی ابعاد سیستم های تجاری را بیاموزند.ثروتمندان اغلب فرزندان خود و یا دیگران را پرورش می دهند با این کار آنها آگاهی کلی از فعالیت های شرکت و نحوه ی تعامل بخش های مختلف به دست می آورند.

حال که افراد در تلاش برای یافتن تخصص بیشتر از یک شرکت به شرکت دیگر می روند، چرا به دنبال یادگیری به جای پول درآوردن نباشند.این کار ممکن است در کوتاه مدت درآمد کمی داشته باشد، اما در طولانی مدت سود سهام های زیادی در پی خواهد آورد.

 

برای موفقیت به مهارت اصلی مدیریتی نیز نیازمندید:

۱ . مدیریت جریان نقدی

۲. مدیریت سیستم ها از جمله خودتان و زمان بودن با خانواده

۳. مدیریت افراد

 

مهم ترین مهارت های تخصصی، فروش و درک بازاریابی هستند.این امر شامل قابلیت فروش  و بر قراری ارتباط است که مبنای موفقیت شخصی است.

مهارت های ارتباطی همچون نوشتن، صحبت کردن  ومذاکره کردن برای یک زندگی سرشار از موفقیت حیاتی هستند.

پدر پولدار من ومایک را به دانستن اندکی از هر چیز توصیه می کرد.او ما را به کار با افراد باهوش تر از خودمان و گردآوردن افراد باهوش برای تشکیل یک تیم کاری ترغیب می کرد امروزه این کار به همیاری تخصص های حرفه ای معروف شده است.

به نظر من هیچ مهارتی مهمتر از فروختن و بازاریابی نیست.کسب این مهارتها برای بیشتر افراد اساسا به دلیل ترسشان از طرد شدن امری دشوار است.عملکرد درست در برقراری ارتباط، چانه زنی و کنترل ترس از طرد شدن زندگی را ساده تر می کند.

برای ثروتمند شدن باید قادر به ارائه کردن و همچنین دریافت کردن باشیم.

پدر پولدار پول زیادی به دیگران می داد، او به کلیسا،صندوق های خیریه و... پول می داد و می دانست که برای دریافت پول باید پول داد.پول دادن راز اکثر خانواده های بسیار ثروتمند است.

 

 

منبع:

کار برای زندگی و نه زندگی برای کار

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی