تبلیغ شماره 1

توجه داشته باشید که برای رسیدن به هر چیز باید چیزی را از دست بدهید. هدف خواستن پول است پس باید به قدری مصمم باشید که بتوانید خود را مجاب سازید که به آن خواهید رسید .

 


۱. مبلغ موردنیاز خود را دقیقا مشخص سازید. گفتن اینکه «من پول می‌خواهم» کافی نیست. باید رقم آن را مشخص سازید. برای این تصمیم‌گیری قطعی دلایل روانی متعددی وجود دارد.

۲. دقیقا مشخص کنید که برای دست‌یابی به این پول چه مبلغ سرمایه می‌گذارید. توجه داشته باشید که برای رسیدن به هر چیز باید چیزی را از دست بدهید.

۳. تاریخ مشخصی برای دستیابی برای هدف خود در نظر بگیرید.

۴. برنامه‌ای قطعی برای اجرای برنامه خود بریزید و بی‌درنگ دست‌به‌کار شوید. باید بی‌درنگ این برنامه را به مرحله اجرا بگذارید.

۵. رقم پول موردنیاز را بنویسید و زمان دستیابی به آن را مشخص سازید. درباره ازخودگذشتگی خود تصمیم بگیرید، آنگاه برنامه‌ای را که می‌خواهید برای رسیدن به این پول به اجرا بگذارید در نظر بگیرید.

۶. یادداشت خود را به صدای بلند، روزی دو بار، قبل از خواب و به هنگام بیدار شدن بخوانید. در حال خواندن ببینید و باور کنید که صاحب این پول و دارایی شده‌اید.

 

مهم است که این دستورالعمل شش مرحله ای را دقیقاً اجرا کنید . ممکن است بگویید که نمی توان بدون آنکه پولی در اختیار داشته باشید خود را صاحب پول و ثروت ببینید. این جاست که اشتیاق سوزان به کمک شما می شتابد . اگر براستی خواهان این پول هستید و اگر این میل به اشتیاقی سوزان در شما تبدیل شده است می توانید خود را به راحتی متقاعد سازید که این پول را به دست می آورید. هدف خواستن پول است. باید به قدری مصمم باشید که بتوانید خود را مجاب سازید که به آن خواهید رسید .

 

 

منبع:

سایت کار برای زندگی و نه زندگی برای کار

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی