تبلیغ شماره 1

اصول برخلاف روش ها و تکنیک ها که موقتی اند، بی زمان و همیشه صادق هستند. ثروتمند شدن و کسب فراوانی نیز اصول ثابتی دارند که با رعایت آنها می توانیم به ثروت و توانگری دلخواه خود دست پیدا کنیم. بکاربردن اصول راه آسان ثروتمند شدن است. این اصول در عین سادگی قدرتمند هستند. برای کسب موفقیت و ثروت سریع باید از اصول آن آگاه باشیم و آنها را به کار بگیریم.

 

نامرئی منشاء مرئی است
به هر چیزی که در اطراف خود نگاه کنید خواهید دید که ابتدا در ذهن کسی بوده است. خانه، ماشین، اینترنت، موبایل، هواپیما. همه اینها روزی وجود نداشت تا اینکه کسی آن را تخیل کرد و بعد این تخیل در جهان مادی متجلی شد. پس خلق هر چیز ابتدا از فکر شروع می شود.

                                            همه گمان می کنند اصل درخت، میوه است؛ در حالیکه اصل آن، دانه است.      نیچه


نتایجی که در زندگی به دست آورده ایم، میوۀ درختی هستند که از بذر افکار ما به وجود آمده است. اگر این محصول مورد علاقه ما نیست باید بذر افکاری را بکاریم که میوه دلخواه ما را تولید کند. هر نوع طرز فکری پیامد و نتایج خاص خود را دارد. اگر بر افکار فقیرانه و کمبودها متمرکز بوده اید نباید انتظار داشته باشید که میوه ثروت و فراوانی را بچینید. پس باید همواره مثبت و قدرتمند و ثروتمندانه بیندیشیم. افکار زیبا، شورانگیز و توانگرانه در ذهنتان بال و پر دهید. ما همیشه با خودمان در حال گفتگو هستیم. در گفتگو با خودتان همیشه واژه ها و تصاویر شگفت انگیز و الهامبخش بکار ببرید. احساس شور و شگفتی کنید. همین حالا به سناریوی زندگی رویایی خود فکر کنید. تصویر خود ایده آل خود را که ثروتمند، قدرتمند، خردمند و مدبر است را در ذهن خود بسازید. با این کار نگرش و جهان بینی خود را سمت و سو می دهید و مانند آهنربا منابع لازم را برای تحقق زندگی رویایی تان به سوی خود جذب می کنید.

 

بودن، انجام دادن، داشتن
طبق اصل شماره یک، قبل از اینکه چیزی را داشته باشیم باید بذر آن را در ذهنمان بکاریم. این کار در واقع به چگونگی بودن ما مربوط می شود. اگر می خواهیم ثروتمند باشیم باید ابتدا در ذهن خود فردی ثروتمند باشیم.

           برای اینکه بتوانید با سرعت افکار به پرواز درآیید و به هر جا بروید، ابتدا باید با این آگاهی شروع کنید که هم اکنون به آنجا رسیده اید.  

                                                                         ریچارد باخ در کتاب جاناتان مرغ دریایی


راه آسان ثروتمند شدن این است که کاری را که دوست دارید و با نبوغ ذاتی شما ساز گار است را انجام دهید. اما قبل از انجام دادن باید در ذهن، افکار و احساسات خود باید در جایگاه یک ثروتمند باشید. هنگامی که «بودن» و «انجام دادن» هر دو در کنار هم و به درستی صورت گیرند، می توانید ثروتی را که به دنبالش هستید «داشته باشید» و رویاهای خود را محقق سازید.

 

از نطقۀ اوج عمل کنید
حال که به «انجام دادن» رسیدیم باید از موضع همان تصویر ایده آلی که از خود در ذهن خود ساخته ایم، عمل کنیم. در این صورت هنگام بروز مشکلات و اشتباهات به جای سرزنش کردن دیگران، به آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری و پیشرفت نگاه خواهیم کرد. با عمل از نقطه اوج و از جایگاه خود ایده آل، هرگز اسیر شرایط و اتفاقات نخواهیم بود و همواره کنترل بهینه و مستقیمی بر آنها خواهیم داشت. این دیدگاه به ما اجازه می دهد بیشترین یادگیری و کسب تجربه را از هر موقعیتی داشته باشیم. اگر بتوانید همیشه از نقطه اوج ثروتمندانه عمل کنید، تحقق ثروت رویایی شما ناگزیر خواهد بود.

 

 

منبع:

 زندگی رویایی

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی