تبلیغ شماره 1

برای برنده شدن در هر کسب و کاری یک سری نسخه های مشترک وجود دارد. البته داشتن صفاتی همچون علاقه، سخت کوشی، آینده نگری، خلاقیت، تداوم و غیره نیز برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق و داشتن کسب و کار موفق لازم و ضروری است.

 

 ۷راز مهم و اساسی برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق و داشتن کسب و کار موفق وجود دارد که در این مقاله به آنها پرداخته شده است.

 

۱-کار مردم را راحت تر کنید.

به این سه اصل دقت کنید:

۳-افراد ذاتا تنبل هستند!

   ۲-مشتریان بیش از خواسته شان انتظار دارند بدست آورند!

   ۳- مردم صبر ندارند!

برای مثال کاری که امروزه در فست فود فروشی ها مخصوصا سفارش پیتزا صورت می گیرد شما می توانید با یک تلفن سفارش خود را ثبت کنید و در کمتر از ۲۰ دقیقه سفارش شما بصورت گرم با پیک رایگان درب منزل شما است. در این مثال بخوبی هر ۳ اصل بالا رعایت شده شما هم می توانید در هر کسب و کاری با رعایت کردن این ۳ اصل می توانید بسیار موفق شوید و علاوه بر کمکی که به دیگران می کنید برای خودتان نیز سودآوری کنید.

مردم به راحتی برای محصول و خدماتی که بتوانند کار آنها را ساده تر و سریع تر انجام دهند حاضرند پول بپردازند.

 

۲-تجربه شگفت انگیز به مشتربان خود ارائه دهید.

بسیاری از شرکت ها موفق برای به حداکثر رسیدن پتانسیل خود علاوه بر تمرکز بر فروش،تولید محصول و نام تجاری به دنبال ایجاد راهی برای ارائه یک تجربه فوق العاده به مشتریان خود هستند.شما باید قبل از اینکه کسب و کار خود را نهایی کنید باید یک استراتژی برای ایجاد تجربه شگفت انگیز و متفاوت برای مشتریان خود در نظر بگیرید. وقتی شما مشتریان خود را شگفت زده و خوشحال می کنید مشتریان خوشحال می توانند با خود ده مشتری دیگر برای کسب و کار شما به همراه آورد و این بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما خواهد بود.

 

۳-پاسخ مثبت به تغییر

قابل پیش بینی ترین نکته هر کسب و کاری این است که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اتفاقات پیش بینی نشده ممکن است در هر زمانی و هر چیزی بوجود بیاید .بعنوان مثال شما قیمت نهایی را برای محصول خود در نظر گرفته اید اما با توجه به تغییرات بازار مجبور هستید قیمت نهایی محصول خود را کم یا زیاد کنید. یا افراد کلیدی کسب و کار شما به یکباره شما را ترک کنند در هرصورت هر چیزی امکان دارد شما همیشه باید آمادگی ذهنی برای این اتفاقات و حوادث را داشته باشید تا اگر روزی با چنین وضعی روبرو شدید بتوانید به سرعت با شرایط جدید خود را وفق دهید و سریعا تغییرات لازم را انجام دهید.

 

۴-همیشه پول بیشتری برای طرح های مالی و شروع کسب و کار خود در نظر بگیرید.

یک کارآفرین جوان پر شور و انرژی است اما او معمولا فاقد تجربه و گاهی اوقات پیش بینی است و هردو این عوامل باعث می شود که کارآفرین های جوان معمولا پول کمتری را برای طرح ریزی و اجرای برنامه ریزی های مالی خود در نظر بگیرند همانگونه که در نکته قبلی اشاره شد ممکن است خواسته های غیرمنتظره ای بوجود بیاید. بنابراین طبق گفته های سرمایه گذاران موفق و با تجربه همیشه دو برابر پولی را که برای شروع کار و طرح ریزی برنامه های مالی خود در نظر می گیرید را باید لحاظ کنید. بنابراین بهتر است قبل از اینکه وارد کار و برنامه ریزی های خود شویم پول مورد نیاز را تهیه کنیم تا هم دغدغه و نگرانی کمتری داتشته باشیم و اینکه وسط کار کم نیاوریم و به مشکل برنخوریم.

 

۵- انتظار موفقیت فوری را نداشته باشید.

موفقیت یک سفر طولانی و پر از فراز و نشیب است و شما باید برای این سفر و رسیدن به آرزوهای خود آماده باشید.شما نیاز فراوانی به صبر، انرژی و کار سخت برای رسیدن به موفقیت دارید. این راه آزمونی از صبر، شکیبایی، پشتکار و ایمان شما است. نباید زود نا امید شوید و دست از تلاش بردارید اگر با ایمان گام بردارید و در این راه تلاش و صبر داشته باشید در نهایت شما موفق هستید.

 

۶-کار پیوسته

بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار های موفق هیچ وقت بیکار نمی نشینند آنها برای ۲ تا ۵ سال آینده خود برنامه ریزی و آینده نگری می کنند آنها همیشه در تلاش برای یادگیری مهارت و چیزهای جدید هستند آنها به طور مداوم با کار و برنامه ریزی بدنبال چالش های جدید و یا بهتر کردن امور هستند.

 

۷-بالا بردن انگیزه خود و دیگران

کارآفرینان موتور هر جامعه ی هستند بنظر می رسد این افراد کسانی هستند برای حل مسله و راهنمایی  ایجاد انگیزه و مدیریت بحران و از آن مهم تر او کسی است که بعنوان الگو شناخته می شود. آنها در هر لحظه توسط مردم در حال دیده شدن هستند از این رو این افراد نقش بسزایی در بالا بردن انگیزه روحیه اعتماد به نفس در افراد دارند.

 

 

منبع:

ثروت دات کام

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی