تبلیغ شماره 1

لبرون جیمز این روزها در فینال NBA درصدد کسب سومین قهرمامی خود به همراه تیم کلیولند کاوالیرز است؛ اما علاوه بر بسکتبال، جیمز در دنیای کسب و کار نیز دستی بر آتش دارد و کمپانی Uninterrupted که توسط وی تاسیس شده، در روزهای اخیر سرمایه‌‌ای ۱۵.۸ میلیون دلاری را از سوی برادران وارنر جذب کرده است.

 

در صورتی که به بسکتبال و مسابقات NBA علاقمند باشید، پس از برگزاری مسابقات فینال NBA بین دو تیم کلیولند و گلدن استیت آگاه هستید. لبرون جیمز به عنوان ستاره‌های این روزهای بسکتبال آمریکا درصدد کسب سومین عنوان قهرمانی خود در قالب تیم کلیولند است. وی تاکنون چهاربار به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن NBA‌ انتخاب شده که نشان از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص وی دارد.

اما موفقیت‌های لبرون جیمز تنها محدود به زمین بسکتبال نیست و این بازیکن ۳۱ ساله با سابقه‌ی حضور در ۶ فینال NBA در دنیای کسب و کار نیز بسیار موفق عمل می‌کند، بطوریکه اخیرا کمپانی Uninterrupted که توسط وی بنیان نهاده شده، بیش از ۱۵.۸ میلیون دلار را در قالب سرمایه‌گذاری از شرکت برادران وارنر جذب کرده است.

لبرون جیمز کمپانی Uninterrupted را در ابتدای سال جاری میلادی به همراه Maverick Carter، شریک خود تاسیس کرده است. لبرون جیمز سرمایه‌ی جذب شده را برای تولید محتوای بیشتر و جذب کاربران بیشتر سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این کمپانی در حال حاضر ویدیوهایی را در مورد ورزشکاران که شامل مستندهای کوتاه و ویدیو‌هایی در قالب سری است، تهیه می‌کند. در قبال سرمایه‌گذاری انجام شده در Uninterrupted، برادران وارنر سهمی از کمپانی تازه تاسیس را دریافت کرده و بخش فروش کمپانی جیمز را در اختیار خواهند گرفت.

پیش از این جیمز قراردادی را با فیسبوک به امضا رسانده بود که طی آن مقرر شد تا وی یک سری پنج قسمتی از فرآیند تمرینات خود را به منظور حضور در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا تهیه کند. این سری پنج قسمتی تحت نام Striving for Greatness منتشر شده است. آخرین قسمت از این مجموعه روز سه شنبه منتشر شد که براساس آمار منتشر شده‌ در ۲۴ ساعت اولیه بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ بیننده‌ داشته است. 

نگاهی به کسب و کار لبرون جیمز، از مالکیت باشگاه لیورپول تا راه‌اندازی استارتاپ

اما این تمام ماجرا نیست و جیمز منابع درآمد دیگری را نیز دارد. برای مثال می‌توان به قرارداد هفت ساله‌ی وی با نایکی اشاره کرد که ۹۳ میلیون دلار برای جیمز درآمد داشت، اما پس از پایان این قرارداد هفت ساله، نایکی و جیمز قراردادی مادام العمر به امضا رساندند که درآمدی بیش از یک میلیارد دلار را عاید این سوپراستار می‌کند. لبرون جیمز که بیشتر با لقب پادشاه شناخته می‌شود، دارای سری مخصوص از البسه و کفش‌ها است که توسط نایکی تولید می‌شود.

لبرون جیمز در طول دوران ورزشی خود تا به امروز بیش از ۱۶۹٫۶۴۳٫۸۴۲ دلار از طریق دریافت حقوق از باشگاه‌های مختلف، درآمد داشته است. در صورت اضافه کردن توافق‌های جیمز برای استفاده از نامش، درآمد سالانه‌ی وی به بیش از ۷۷ میلیون دلار می‌رسد که وی را پس از کریس رونالدو با ۸۸ و لئو مسی با ۸۱ میلیون دلار درآمد سالیانه در جایگاه سوم قرار می‌دهد. جیمز در کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی برای کمپانی‌های مختلفی حضور داشته که از آن جمله می‌توان به سامسونگ اشاره کرد.

نگاهی به کسب و کار لبرون جیمز، از مالکیت باشگاه لیورپول تا راه‌اندازی استارتاپ

به نظر می‌رسد جیمز بیشتر علاقمند به داشتن منابع درآمد طولانی مدت است، چراکه وی قرارداد همکاریش با مک‌دونالد را تمدید نکرده و به جای آن سخنگوی Blaze Pizza شد که خود سهمی در آن دارد.

لبرون جیمز علاوه بر درآمدزایی برای خود، برای تیم و شهری را که در آن بازی می‌کند نیز پربرکت است، چراکه برآوردهای انجام شده توسط تایم ارزش وی برای شهر کلیولند را بیش از ۵۰۰ میلیون دلار محاسبه کرده است.

شاید جالب باشد تا بدانید که وی بخشی از سهام لیورپول، تیم محبوب جزیره را نیز در اختیار دارد. بسیاری از همبازیان جیمز همواره شم بالای اقتصادی این بازیکن را ستوده‌اند. وی در نقل و انتقال به تیم‌های مختلف، علاوه بر افزایش دستمزد و پاداش خود و عقد قراردادهای سنگین‌تر، در خرید و فروش منازل خود نیز بهترین سود ممکن را به جیب می‌زند. برای مثال زمانی که وی به میامی هیت انتقال پیدا کرد، ویلایی ۹ میلیون دلاری خرید و پس از جدا شدن از میامی، همین ویلا را به قیمت ۱۳ میلیون دلار به فروش رساند.

لبرون جیمز در فصل جاری که در حال رسیدن به روزهای انتهایی آن هستیم، قراردادی ۲۳ میلیون دلاری را با قابلیت تمدید مجدد با کاوالیرز به امضا رسانده که با توجه به افزایش دریافتی، می‌توان درآمد وی را در صورت تمدید بسیار بیشتر از فصل جاری خواند.

 

 

منبع:

برترین ها

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی