تبلیغ شماره 1

بسیاری از کارآفرینان، بر این باورند افرادی که بیشتر زمان را با آنها می‌گذرانیم، مشخص می‌کنند: که هستیم و چقدر در زندگی پیش خواهیم رفت. چرا؟ چون ما حد وسطی از حلقه تاثیرگذاری‌مان می‌شویم. هرچه افراد موفق‌تری را بشناسید، احتمال موفقیت بیشتر می‌شود. 

 

حلقه تاثیرگذاری را یک جریان اجتماعی و ارزش خود در نظر بگیرید و اگر می‌خواهید کارآفرین شوید، به معنای هرچیزی می‌تواند باشد. جریان اجتماعی برچسبی نیست که بگوید کسی از دیگری بهتر است. برعکس، نشان دهنده‌ی ارزش شما برای جهان است. در اینجا سه روش برای گسترش جریان اجتماعی شما آورده شده است.

 

 

1.توسعه برندتان

کارآفرینان اهمیت برندسازی را می‌دانند. اما ما می‌توانیم خیلی بیشتر از یک کسب و کار یا ایده برندسازی کنیم. هرکسی برند خود است و روش‌های زیادی برای توسعه برند شما وجود دارد. اما ساده‌ترین آن می‌تواند تغییر حلقه تاثیرگذاری‌تان باشد. 

 

 

2.چرخه تاثیرگذاری شما

حلقه تاثیرگذاری شما بهترین روش برای افزایش جریان اجتماعی شما خواهد بود. هرچه کیفیت حلقه تاثیرگذاری شما بیشتر باشد، جریان اجتماعی بیشتری خواهید داشت. وقتی در مورد حلقه تاثیرگذاری خود فکر می‌کنید، چه افرادی در آن هستند و می خواهید چگونه باشد، به یادداشته باشید که در یک حلقه تاثیرگذاری مواردی بیش از افراد دیگر وجود دارد. شما مسئول ایجاد یک حلقه قوی خواهید بود و اگر خود را با معیارهای بالا حفظ نکنید، افراد در پیوستن به حلقه‌ی شما تردید خواهند کرد. 

 

 

3. گام بعدی

جریان اجتماعی ایده ای است که با حلقه تاثیرگذاری شما آغاز و پایان نمی‌یابد. جریان اجتماعی شما پیوسته درحال تغییر خواهد بود و اگر می‌خواهید ارزش خود را امتحان و بیشتر کنید، نیازمند توجه همیشگی است. در همان حال، حلقه تاثیرگذاری تنها روش شما برای تغییر جریان  اجتماعی‌تان نخواهد بود. بعنوان یک کارآفرین، باید بسیار بزرگتر از افرادی باشید که شما را می‌شناسند. دیگران می‌خواهند ببینند چه کاری کرده‌اید، چگونه خود را عرضه می‌کنید و پیش از ورودشان برای آنها چه می‌کنید.

 

منبع:

آوانور

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی