تبلیغ شماره 1

سرمایه‌گذاری کم ریسک چیست بهترین نوع سرمایه‌گذاری در ابتدای شروع به کار و افزایش پول و ثروت است.در این نوع سرمایه‌گذاری بیشترین سود فرد به تجاربی برمی‌گردد که در این راه کسب می‌کند و این برای شروع کار بهترین گزینه است.کسی که تصمیم گرفته است در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و کلان موفق شود; نیازمند این است که از گام‌های کوچک شروع کند و این مهارت را با تمام جزئیات و نکات ریز و در مقیاس‌های کوچک یاد بگیرد.

سرمایه‌گذاری کم ریسک و موفقیت در گام‌های ابتدایی; انگیزه‌ی کسب ثروت را بارها افزایش می‌دهد و نباید از همان ابتدا با سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک خودمان و سرمایه‌مان را به خطر بیندازیم.

این‌یک اخطار بزرگ برای شماست تا در ابتدای شروع به سرمایه‌گذاری; دست به ریسک‌های پرخطر نزنید.

این مانند این است که بدون اینکه شنا بلد باشید به‌یک‌باره در عمق کم استخر شیرجه بزنید، قطعاً به خود آسیب می‌زنید.

سرمایه‌گذاری کم ریسک کمک می‌کند; کم‌کم با شیوه‌های افزایش ثروت آشنا شوید و به‌مرور با تجربیاتی که به دست آورده‌اید به موفقیت‌ها و سودهای بیشتری دست پیدا کنید.

فردی که تابه‌حال سرمایه‌گذاری نکرده است مانند این است که هیچ‌وقت شنا نکرده است; این شخص نمی‌تواند با به‌یک‌باره پریدن در آب; شناگر حرفه‌ای شود بلکه باید آرام‌آرام وارد آب شد و با ریسک‌های کم‌خطر به‌مرور مهارت لازم را کسب کرد; در این صورت می‌توانیم مطمئن باشیم که درست عمل کرده‌ایم.

 

 

سرمایه‌گذاری کم ریسک چیست

سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و پرسود نیاز به ورزیدگی دارد و این ورزیدگی به‌یک‌باره اتفاق نمی‌افتد.

;اگر تا به حالا هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری نداشته‌اید حتماً اقدام به این کارکنید و با این شیوه بارها به سود و پول بیشتری دست پیدا کنید.

برای ثروتمند شدن باید اصول ثروتمندی را فراگرفت و یکی از بهترین شیوه‌های افزایش ثروت آموزش است.

آموزش در تمام زمینه‌هایی که کمک می‌کند به‌طور حرفه‌ای در این مسیر قدم گذاشت و به موفقیت رسید.

 

 

منبع»:

ماهان تیموری

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی