تبلیغ شماره 1

یکی از بهترین راه های پولدار شدن از طریق اینستاگرام است .اینستاگرام  در مقایسه با مرورگرهای دیگر و اپیلیکیشن های دیگر از جمله فیس بوک ، بهترین راه پولدار شدن است،زیرا اینستاگرام تعداد کاربران فعال آن در مقایسه با تعداد کاربران آن بسیار زیاد است،این مقاله به شما کمک می کند تا از طریق اینستاگرام درآمد اینترنتی داشته باشید.

 

 

محدودیت های اینستاگرام:

  اینستاگرام بهترین راه پولدار شدن است که برای کاربران خود محدودیت هایی دارد.

  که این محدودیت ها تغییر می کنند و شما باید اینها را رعایت کنید.در اینجا جدیدترین محدودیت های اینستگرام را ارائه می دهم ;

فالو کردن ۷۵۰۰ نفر
۳۵۰ لایک ساعت
۳۰ هشتگ برای هرعکس
طول توضیحات caption حدود ۲۲۰۰ کاراکتر
توضیحات بیش از ۲۴۰ کارکتر
شما نمی توانید بیش از ۷۵۰۰ نفر را فالو کنید :

البته دیگران به هر تعدادی می توانند شما را فالو کنند.ممکن است صفحه شما توسط میلیون ها نفر فالو شود.

 

نمی توانید بیش از ۳۵۰ لایک در ساعت بزنید :

سایت هایی وجود دارند که تمام عملیات اینستاگرامی شما را به طور اتوماتیک انجام میدهند.سایت هایی در این زمینه  instagress.com این سایت به ما کمک می کند کارهای اینستگرامی تان را به اتوماتیک انجام دهید.البته خدمات این سایت رایگان نیست و باید به طور ماهانه پول بپردازید.این سایت به طور اتوماتیک دوستان شما را بررسی کند که هر کدام از دوستان شما عکسی را اضافه کردند که در آن هشتگ فوتبال وجود دارد اتوماتیک زیر آن کامنت بگذارد که مثلا خیلی عالی بود ممنون.شما با استفاده از سرویس های این سایت ها می تونید به کارهای دیگرتان بپردازید در صورتی که  لایک های زیادی گذاشتید و کارهای اتوماتیک زیادی کردید که باعث میشود دیگران شما را ببینند و افراد زیادی شمارا فالو کنند.برای استفاده از سایت هایی مثل instagress  لازمه که این محدودیت ها را بدانید.البته بعضی از این سایت ها این محدودیت ها را رعایت می کنند.

 

در هر عکس حداکثر می توانید از ۳۰ هشتک استفاده کنید :

البته توصیه می کنم از هشتگ های کمتری استفاده کنید.

طول توضیحات عکس نمی تواند بیش از ۲۲۰۰ کارکتر باشد

وقتی عکسی در اینستاگرام اپلود می کنید قسمتی برای توضیحات عکس وجود دارد که نباید بیش از ۲۲۰۰ کاراکتر باشد و حتی سعی کنید توضیحات عکس کمتر هم باشد. و اغلب توضیحات در عکس باشد نه در توضیحات.

کامنت هایی که بیش از ۲۴۰ کاراکتر باشد ، نمی تواند وارد صفحه کامنتها شود :

و این حس را ایجاد می کند که کامنت نصفه است.

گاهی نمی توانیم این کار را کنیم ولی تا حد ممکن تا ۲۴۰ کارکتر نگذارید.

اگر این موارد را رعایت نکنید چه اتفاقی می افتد:

اینستگرام به طور موفقتی صفحه ی شما را غیر فعال خواهد کرد که برای برند شما و برای کسب و کارتان نامناسب خواهد بود.

وقتی اکانت شما غیر فعال می شود برای موارد امنیتی اینستگرام به شما نمی گوید که علتش چیست .تا هکرها نتوانند سوء استفاده کنند.

 

نتیجه گیری : 

استفاده از نرم افزارهای تلگرام ، اینستاگرام و … به شما در روند کسب و کارتان کمک بسیاری می کند و باعث می شود تا اعتبار فعالیت شما روز به روز افزایش پیدا کند ، در بعضی از کشورها نیز از این نرم افزارها به صورت مستقیم افراد کسب درآمد می کنند.

 

 

 

منبع:

ماهان تیموری

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی