تبلیغ شماره 1

ممکن است یک کسب و کار جدید نتواند بودجه لازم را برای تبلیغات پولی فراهم کند و یا اینکه یک کسب و کار بودجه محدودی برای تبلیغات در اختیار داشته باشد. در هر صورت با گسترش اینترنت در بین عموم مردم فرصتی فراهم شده است که کسب و کارهای مختلف علاوه بر تبلیغات پولی بتوانند از تبلیغات رایگان نیز در این فضا استفاده کنند.  تبلیغات رایگان تبلیغاتی هستند که در آن باید بر روی انرژی و وقت خودتان سرمایه گذاری کنید.

 

ساخت وبلاگ و سایتهای تبلیغاتی

تبلیغات رایگان به صورت ساخت وبلاگ و سایتهای تبلیغاتی امکان پذیر است. شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز میتواند فضایی برای تبلیغات رایگان شما باشد. در دنیای امروزی  اهمیت و نقش تبلیغات برای گسترش یک کسب و کار بر کسی پوشیده نیست و شما نیز اگر میخواهید باعث رونق و گسترش کسب و کار خود شوید باید به بخش تبلیغات توجه ویژه ای کنید. با توجه به ایمیل ها و سوالاتی که در مورد تبلیغات رایگان دریافت کردیم ; مطلبی را در این زمینه برای شما عزیزان آماده کردیم که میتوانید در کسب و کار خود مورد استفاده قرار بدد.

راه های تبلیغات رایگان

 

ساخت وبلاگ رایگان

مورد اولی که در مورد تبلیغات رایگان به شما توصیه میکنم این هست که برای کسب و کار خودتون یک وبلاگ بسازید. وبلاگ ها خیلی سریع کلمات کلیدی شما را شناسایی میکنند، آموزش وبلاگ نویسی اصلا کار سختی نیست ; شما به راحتی میتوانید با آموزش های موجود در اینترنت استفاده از آن را یاد بگیرید. حتی افرادی هستند که با دریافت مبالغ کم برای شما وبلاگ آماده میکنند.  

در حال حاضر سرویس دهنده های زیادی هستند که در این زمینه به شما خدمات ارائه میکنند و شما به راحتی قادر خواهید بود که با استفاده از انها وبلاگ مربوط به کسب و کار خودتان را داشته باشید. اگر وبلاگی مرتبط با کسب و کارتان داشته باشید و بتوانید محتوایی مفید در زمینه کاری خود در ان قرار بدهید، مطمعن باشید مخاطبان خود را پیدا خواهید کرد. ساخت یک وبلاگ و مخصوصاً ترکیب ان با شبکه های اجتماعی یک راه رایج، مطمعن و رایگان برای پیشرفت کسب و کار شما خواهد بود.

 

سایتهای تبلیغاتی رایگان

 

مورد دومی که شما میتوانید از آن استفاده کنید ، سایتهای تبلیغاتی هستند. شما با جست و جو در اینترنت میتوانید سایت هایی پیدا کنید که به صورت رایگان برای محصولات و خدمات شما ; تبلیغ میکنند و آگهی شما را روی سایت خود قرار میدهند. البته توصیه من این هست که برای این کار از سایت های قدرتمند مثل سایت هفت گردون استفاده کنید. این روش در معرفی کسب و کار شما بسیار کمک خواهد کرد. در این نوع سایتها شما میتوانید بدون اینکه مبلغی پرداخت کنید تبلیغات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهید. اگر سایتی که بدین منظور انتخاب میکنید به انداز کافی قدرتمند باشد به طور روزانه بازدید کنندگان زیادی تبلیغات شما را مشاهده کرده و با نام کسب و کار شما اشنا میشوند.

 

تبلیغات تیزری رایگان

همچنین شما میتوانید در شبکه هایی مثل آپارات و تماشا و… عضو شوید و تبلیغ خود را در قالب تیزر یک بار برای همیشه بصورت رایگان بارگزاری کنید و بصورت ویدئو محصول و خدماتتان را معرفی کنید. اگر تا به حال از ویدئو برای تبلیغات کسب و کار خودتان استفاده نکرده اید الان زمان مناسبی است که به این روش فکر کنید. بخش زیادی از کل ترافیک اینترتی صرف محتواهای ویدئویی میشوذد و این موضوع نشان دهنده علاقه مخاطبان به محتوای ویدئویی است. شما میتوانید تبلیغات خود را در قالب یک تیزر و محتوای ویدئویی منتشر کنید. دلایل بسیاری وجود دارد که کسب و کارها از تبلیغات ویدئویی استفاده کنند و امکان انتشار رایگان این ویدئوها یک فرصت طلایی برای کسب و کارهای مختلف تلقی میشود.

 

فواید تبلیغات تیزری

 

تفاوت ویدئوهای تبلیغاتی با سایر روش ها این است که در این روش قدرت صدا و تصویر با هم ترکیب میشوند و به همین علت میتواند به صورت مستقیم بر روی افراد تاثیر بگذارد. در عصری که ما زندگی میکنیم مخاطبان کمی تنبل شده اند و دیگر به اندازه گذشته حوصله خواندن متون طولانی را ندارند. برای جذب چنین افرادی تیزرهای ویدئویی میتواند یک انتخاب خوب باشد. ساخت تیزرهای ویدئویی و انتشار انها به صورت رایگان به شما این امکان را میدهد که حجم بالایی از اطلاعات و محتوا را در زمان کوتاهی به مخاطبان خود منتقل کنید. علاوه بر این موارد معمولاً افراد با دیدن محصولات شما راحت تر میتوانند برای خرید تصمیمگیری کنند و همچنین وجود صدا در این نوع تبلیغات به شما کمک میکند که بتوانید توضیحات تکمیلی را در مورد محصول و خدمات خود به انها منتقل کنید.

 

استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی

استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی بر روی ترافیک وب سایت شما نیز تاثیر چشمگیری دارد شما میتوانید در اخر ویدئوهای خود لینکی را قرار دهید که افراد را به صفحه فرود وب سایت شما راهنمایی کند در ویدئوهای تبلیغاتی کافی است که داستان محصول یا خدمات خود را به درستی تعریف کنید تا مخاطب با ان درگیر شود. اگر ویدئوهای تبلیغاتی شما به اندازه کافی جذاب باشد شما این شانس را خواهید داشت که مخاطبان انها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. فراموش نکنید که ویدئو و محتوای ویدئویی نیازی است که مخاطبان در فضای انلاین به دنبال آن هستند و شما میتوانید با تولید ویدئوهای تبلیغاتی در مورد کسب و کار خود و دادن اطلاعات مفید به انها این نیاز را برطرف کنید.

 

حتماً یک وب سایت داشته باشید

 

دوستان خیلی تاکید دارم که برای کسب و کارتون یک وبسایت داشته باشید ، شما با هزینه خیلی کم میتوانید یک وبسایت راه اندازی و کسب و کارتون رو خیلی قدرتمند شروع کنید .داشتن یک وب سایت میتواند باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما شود. وب سایت شما میتواند بهترین جایگزین برای ارائه کاتالوگها و بروشورهای کاغذی باشد و شما نیازی نیست برای چاپ و پخش کاتالوگها و بروشورهایخود هزینه ای پرداخت کنید.

با داشتن یک وب سایت شما قادر خواهید بود بدون محدودیت زمانی و مکانی با مخاطبان خود در ارتباط باشید. زمانی که شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید قادر خواهید بود که در ۷ روز هفته و در ۲۴ ساعت روز با مخاطبان خود در تعامل باشید. با توجه به نوع و مدل کسب و کار شما فواید داشتن یک وب سایت برای ان میتواند بسیار متنوع باشد. با اطمینان به شما میگویم داشتن وب سایت یکی از بهترین روشهای تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما خواهد بود.

 

یک راه برای داشتن وب سایت معرفی میکنم که میتونه مفید باشه

وب سایتهایی مثل وب سایت هفت گردون هستند که شما با عضویت در این سایت، و کلیک روی قسمت وب سایت من، یک وب سایت با تمام ویژگیها برای شما خواهد ساخت که میتونید از آن در گسترش کسب و کار خودتون استفاده کنید، یکی از ویژگیهای خوب این وب سایت ها این است که خیلی زودتر از یک وب سایت نو شما رو به گوگل معرفی می کند یعنی خریدار و مشتریهای کالا و خدمات شما را به شما معرفی میکند.

 

تبلیغات لینکی رایگان

 

مورد بعدی تبلیغات لینکی است که شما میتوانید در سایتها مطالب خود را انتشار کنید و به وب سایت خودتون لینک کنید .برای انجام این کار تنها کافی است وقت صرف کنید و بر روی زمان خودتان سرمایه گذاری کنید. سایتهای خیلی زیادی وجود دارند که شما میتوانید به راحتی مطالب خودتان را در انها منتشر کنید و به وب سایت خودتان لینک دهید. اگر مطالب شما به اندازه کافی جذاب باشد، مطمعن باشید که میتوانید بازدید کنندگان زیادی را به وب سایت خود وارد کرده و انها را با کسب و کار خودتان اشنا کنید.

 

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی یکی دیگر از تبلیغات موثر است که در آن قدرت فن بیان و اعتماد به نفس بسیار مهم است. شما برای گرفتن بازخورد مثبت و نتیجه مطلوب از تبلیغات رایگان باید انرژی و زمان خودتون رو سرمایه گذاری کنید.

 

تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین روشهای تبلیغات رایگان ، تبلیغات در تلگرام و تبلیغات در اینستاگرام می باشد. دوستان این ۲ روش در حال حاضر برای تبلیغات و افزایش ثروت و کسب درآمد بسیار موثر است . در کشور خودمان افراد زیادی هستند که از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند و در این بین اینستاگرام و تلگرام را میتوان از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی دانست. امروزه افراد زیادی هستند که به طور مرتب از تلگرام استفاده میکنند و یا به صفحه اینستاگرام خود سری میزنند. شما میتوانید از این فرصت استفاده کنید و تبلیغات مرتبط با کسب و کار خود را به صورت رایگان در معرض دید مخاطبان قرار دهید. برای مثال میتوانید در تلگرام کانالی را مربوط به کسب و کار خود به صورت رایگان راه اندازی کنید و یا به صورت رایگان در اینستاگرام صفحه ای را مرتبط با کسب و کار خود ایجاد کنید.

 

نتیجه گیری

دقت کنید که باید از متن و تصاویر خوب استفاده کنید و نهایت انرژیتون رو برای بهتر شدن تبلیغتون بزارید ; چون اینکار باعث میشود افراد به صورت ناخوداگاه تبلیغات شما را اشتراک گذاری کنند و این خود یک تبلیغ است…

 

 

منبع:

ماهان تیموری

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی