تبلیغ شماره 1

 

بسته ویژه دوره های آموزشی مربیان و معلمان کودکان 4 تا 8 سال

 

 

امروزه تقریباً تمام کسانی که به دنبال توسعه و اصلاحات هستند در همه جای دنیا از آموزش و پرورش شروع می کنند و رویکردهای برآمده از عصر جدید ارتباطات و فناوری ها در تعلیم و تربیت از جمله دیدگاه حداکثری مبتنی بر خود یادگیری و چگونگی یادگیری، یادگیری فرایندمدار و مستقل موجب حرکت تدریجی در باز تعریف مفاهیم اساسی تعلیم و تربیت شده است. علم، تدریس، معلم، شاگرد، محتوای درسی و مدرسه در حال احراز تعاریف جدید هستند.
با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به تربیت اقتصادی و مالی از سنین کودکی تیم متفکران نوین مالی دوره های آموزشی مربیان و معلمان کودکان 4 تا 8 سال که شامل دوره های آموزشی آشنایی کو دکان با مشاغل و سواد مالی کودکان می شود را برای علاقه مندان به این آموزشها تدارک دیده است، در ادامه آنها را دنبال کنید.

 

 

 

 

دوره های آموزشی آشنایی کودکان با مشاغل

آشنایی کودکان با مشاغل؛ شغل پزشکی

"تو هستی یار بیمار ای دکتر فداکار"

در این دوره کودکان شما با شغل پزشکی، وظایف، مهارت و دانش مورد نیاز این شغل آشنا می شوید این دوره را از دست ندهید.

 

آشنایی کودکان با مشاغل؛ شغل معلمی

معلمی هنر آموختن دانش و مهارت های زندگی به فرزندان این کشور است، که یکی از مهم ترین مشاغل در دنیا به حساب می آید. با شرکت در این دوره کودک خود را با این شغل ارزشمند آشنا کنید.

 

 

آشنایی کودکان با مشاغل؛ شغل خلبانی

شغل خلبانی با وجود خطراتی که دارد از وجهه بالای برخوردار است. بسیاری از افراد از کودکی رویای خلبان شدن را در سر می‌پرورانند، اگر کودک شما هم این رویا را دارد با این دوره ها همراه شوید.

 

 

دوره های آموزشی سواد مالی کودکان

کودک و خرج

اگر در کودکی به بچه ها یاد بدهیم که چطور به طریقی که هم برایشان مفرح باشد، پس انداز کنند، بعد ها بهتر از عهده مدیریت مالی خود برمی آیند، در این زمینه دوره کودک و خرج را دنبال کنید.

 

 

کودک و درآمد

یکی از مهارتهایی که هر کودکی باید بیاموزد، کسب درآمد است. کودک را بهتر است از سالهای ابتدایی زندگی با پول و معنای آن آشنا کرد، بدیم منظور دوره کودک و خرج را از دست ندهید.

 

کودک و پس انداز

در زندگی هر کودک زمانی فرا می‌رسد که حس پیش‌بینی روز مبادا، او را متوجه عواقب بی‌پولی و پس‌انداز می‌کند، با دوره کودک و پس انداز مسئولیت مالی کودک خود را تقویت کنید.      

                                 

کودک و بخشش

کودکان زود فراموش می‌کنند و قهر و آشتی آنها دوامی ندارد، آنچه کودک در خانواده می‌‌‌آموزد در انتخاب اینکه آیا باید ببخشد یا نه تاثیر گذار است. با دوره کودک و بخشش شخصیت و روحیه کودک خود را به درستی بشناسید.

                                      

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی