تبلیغ شماره 1

 

بسته ویژه دوره های آموزشی خانواده

 

 

آموزش خانواده به عنوان یکی از مباحث مهم فرهنگی، اجتماعی از رئوس برنامه های مهم و تاثیر گذار آموزش و پرورش است. تشکیل کلاس های آموزش خانواده با بهره گیری از اساتید مجرب تعلیم و تربیت و روانشناسی، یکی از راه های کسب و افزایش صلاحیت های اجتماعی و علمی اولیای محترم است تا با آگاهی از توانایی و ظرفیت فکری و فرهنگی خود شرایط مناسب را برای توسعه مهارت های اساسی زندگی به منظور ایجاد کانونی صمیمی و گرم در خانواده به کار گیرند. تیم متفکران نوین مالی دوره های اموزشی خانواده که شامل مهارت های کارافرینی، خانواده و سرمایه گذاری و ... می شود را به عنوان ایده ای برای کسب مهارت علمی در نظر گرفته و امیدواریم کمک کند تا خانواده خود را برای زندگی در روزهایی بهتر در کشورمان اماده کنید.

 

 

 

 

مهارت های کارآفرینی و خلق ثروت

کارآفرینی فرآیندی است که منجر به ایجاد رضایت‌مندی یا تقاضای جدید می‌گردد و موتور محرکه برای توسعه اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است، در ادامه در این دوره با مهارت های کارافرینی و خلق ثروت آشنا می شوید تا در زمینه مالی با چالش رو برو نشوید.

 

مدیریت هزینه های خانواده با استفاده از نرم افزار اکسل

مهمترین هدف این دوره استفاده از اکسل برای مدیریت هزینه های خانواده می باشد و اولین نکته ای که در این موضوع باید بدانید این است که برای کار با این برنامه نیازی به مفاهیم تخصصی حسابداری ندارید و تنها با درک مفاهیم کلی هزینه و درآمد میتوانید با آن کار کنید، پس این دوره را از دست ندهید.

 

خانواده و مصرف برنامه ریزی شده

ارسطو اقتصاد را علم خانه‌داری می‌دانست اما هنر اقتصاد خانواده به معنی برقراری تعادل میان منابع محدود درآمدی و مخارج است و تأمین اقتصادی یکی از رموز بقای خانواده‌ هاست. در دوره خانواده و مصرف برنامه ریزی شده با اینکه چطور اقتصاد خانواده را مدیریت کنید آشنا می شوید.

 

خانواده و سرمایه گذاری

شاید امروزه صحبت از سرمایه‌گذاری خانواده، یه کم بعضی افراد رو ناراحت کند، شاید هم با خودشون بگویند توی این وضعیت که دیگران نان ندارند بخورند، پول اضافه‌شون کجا بود که بخواهند سرمایه‌گذاری کنند، شما با دوره خانواده و سرمایه گذاری می توانید برای آینده خود و خانواده تان سرمایه داشته باشید.

 

خانواده و پس انداز

هرکشوری برای ارتقای تولید و رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی نیازمند به سرمایه‌گذاری است. شرط لازم برای سرمایه‌گذاری، پس انداز، انباشت سرمایه و مهیاسازی بستر فرهنگی به همراه تقویت روحیه کارآفرینی در جامعه است و این اهداف صورت نمی پذیرد مگر با آموزش پس انداز به خانواده ها، بدین منظور این دوره را از دست ندهید.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی