تبلیغ شماره 1

پنج راز برای یک سرمایه‌گذاری موفق

موفقیت مالی و دست­یابی به آرزوهای فردی در زندگی، نیازمند سرمایه‌گذاری است. بدون سرمایه‌گذاری بخشی از توانایی‌های شما بلااستفاده باقی می‌ماند و امکانات موجود را به نحوی نامطلوب به‌کار می‌گیرید. بنابراین اگر به دنبال آینده‌ای درخشان برای خود و خانواده‌تان هستید، هرچه سریع‌تر به این عرصه وارد شوید. البته باید به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری فرآیندی ساده و در عین حال دقیق است.


۲۰ کلید اصلی برای سرمایه گذاری هوشمندانه

ممکن است شما نیز به مانند بسیاری از سرمایه‌گذاران، میان ریسک و بازگشت سرمایه مردد مانده و از تصمیم‌گیری مطلوب بازمانده باشید. این مسأله از آنجا ناشی می‌شود که شما از یک سو به دنبال حداکثر کردن سود و افزایش نرخ بازگشت سرمایه خود هستید تا بتوانید بازنشستگی آرامی را سپری کنید، هزینه تحصیل فرزندان را تأمین نمایید یا تجارتی تازه را آغاز کنید و به دیگر اهداف زندگی خود جامع عمل بپوشانید. 

 


وقتی بازار رکود است، سرمایه گذاران چه می‌کنند؟

بازار سهام می‌تواند یک مکان خطرناک باشد. در یک چشم به هم زدن هم می‌شود ثروتمند شد و در همین زمان نیز می‌شود از عرش به فرش آمد. اغلب سرمایه‌گذاران بورس افرادی کله‌شق هستند و انتظار دارند که بازار همیشه در حال رشد باشد، اما در این بین افراد محافظه‌کار نیز کم نیستند. وقتی‌که سرمایه‌گذاران برتر احساس می‌کنند که بازار در آینده‌ای نزدیک ممکن است با سقوط و کاهش ارزش مواجه شود، آن‌ها معمولاً پنج کار را انجام می‌دهند:


بهترین راه های تبلیغات رایگان

ممکن است یک کسب و کار جدید نتواند بودجه لازم را برای تبلیغات پولی فراهم کند و یا اینکه یک کسب و کار بودجه محدودی برای تبلیغات در اختیار داشته باشد. در هر صورت با گسترش اینترنت در بین عموم مردم فرصتی فراهم شده است که کسب و کارهای مختلف علاوه بر تبلیغات پولی بتوانند از تبلیغات رایگان نیز در این فضا استفاده کنند.  تبلیغات رایگان تبلیغاتی هستند که در آن باید بر روی انرژی و وقت خودتان سرمایه گذاری کنید.

 


کجا سرمایه‌گذاری کنیم

کجا سرمایه‌گذاری کنیم تا آینده‌ی مالی خوبی داشته باشیم؟یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث افزایش پول و ثروت می‌شود، سرمایه‌گذاری است. سرمایه‌گذاری در دوران مختلف شرایط و شیوه‌های مختلفی داشته است; به صورتی که نمی‌توان گفت در جهان امروز می‌توانیم با همان شیوه‌های گذشته به سود و ثروت بیشتری دست پیدا کنیم; بنابراین در این نوشته می‌خواهم به این سؤال پاسخ دهم:


سرمایه‌گذاری کم ریسک چیست

سرمایه‌گذاری کم ریسک چیست بهترین نوع سرمایه‌گذاری در ابتدای شروع به کار و افزایش پول و ثروت است.در این نوع سرمایه‌گذاری بیشترین سود فرد به تجاربی برمی‌گردد که در این راه کسب می‌کند و این برای شروع کار بهترین گزینه است.کسی که تصمیم گرفته است در سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و کلان موفق شود; نیازمند این است که از گام‌های کوچک شروع کند و این مهارت را با تمام جزئیات و نکات ریز و در مقیاس‌های کوچک یاد بگیرد.


۱۰ سرمایه گذاری میلیاردرهای خودساخته

سرمایه گذاری در شکل های بسیار مختلف برای کارآفرینان انجام می شود مثل پول، زمان، بینش، از خودگشتگی. در اینجا به ۱۱ مورد اشاره خواهیم داشت که میلیاردر های خودساخته (و کارآفرینان برتر) بر روی آنها سرمایه گذاری کردند.

 


هشت پرسش کلیدی پیش از آغاز سرمایه گذاری

پیش از آنکه فرآیند سرمایه گذاری خود را آغاز کنید، باید از پاسخ دقیق هشت پرسش زیر آگاهی داشته باشید:   1- اهداف مالی من چیست؟ نخستین گام در فرآیند سرمایه گذاری موفق تعیین دقیق اهداف است. باید زندگی خود را مرور کنید، انگیزه هایتان را شناسایی نمایید و آنگاه اهداف را به صورت دقیق و قابل اندازگیری فهرست نمایید. سعی کنید اهداف ...

 


پارادوکس هدف گذاری؛ بفروشیم یا نفروشیم

بحث هدف گذاری برای نیروهای فروش یکی از مهم ترین و چالشی ترین جنبه های کاری در سازمان هایی است که به نوعی با مسئله فروش درگیر هستند. هدف گذاری با پورسانت گره خورده است و همانطور که همه می دانیم پورسانت یکی از عوامل مهم ایجاد انگیزه در فروشندگان است اما در بررسی نحوه هدف گذاری که معمولا توسط دپارتمان بازاریابی یا توسعه بازار صورت می گیرد، متاسفانه گاه مشاهده می کنیم که اهداف به گونه ای تنظیم می شوند که انگیزه فروشندگان را می گیرند یا حتی باعث می شوند آنها دست از فروش بکشند و عمدا کمتر بفروشند.

 


اثر سواد مالی بر موفقیت سرمایه گذاری ها

در این مقاله که بر اساس نکته‌های طلایی اقای وارن بافت در مورد سواد مالی و سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی تهیه شده است روش های صحیح سرمایه گذاری که در بازه زمانی بلند مدت در تمام بازارهای مالی توسط سرمایه گذاران و تحلیگران استفاده می شود را توضیح خواهیم داد.


مدیریت ریسک

آرامش خاطری که از مدیریت ریسک حاصل می‌شود, به سلامت ذهنی و فیزیکی مدیریت و مالکان کمک می‌کند, که این یک دارایی غیراقتصادی ارزشمند است.


در مورد ریسک و انواع ریسک چه می دانید؟

 زیان بالقوه و قابل اندازه‌گیری یک نوع سرمایه‌گذاری را ریسک می‌گویند...  


سرمایه گذاری در بورس..آری یا خیر؟

یک تحلیل گر بازار سرمایه با اشاره به رشد شاخص بورس در روزهای اخیر گفت: «به هیچ عنوان نباید به رشد بازار سرمایه در روزهای اخیر عنوان حباب بدهیم؛ چراکه این رشد یک حرکت طبیعی است و سرمایه گذاری همیشه بر اساس انتظارات آینده صورت می گیرد و چون انتظارات کنونی از آینده اقتصاد ایران خوش بینانه است این رشد طبیعی است و نوساناتی هم که تجربه می شود جز طبیعت بازار است.»


بازار مسکن وبهترین زمان سرمایه‌گذاری

بهترین زمان سرمایه‌گذاری در بازار ملک زمانی است که بازار در آرامش به سر می‌برد و یا هنوز به رونق کامل یا سقف قیمتی نرسیده است.لبته تشخیص این امر با توجه به اینکه بازار مسکن از الگوی ثابتی برای رکود و رونق پیروی نمی‌کند و اساسا پیش‌بینی بازار مسکن چندان ممکن نیست، نیاز به مطالعه و بررسی و نتیجه‌گیری دقیق و صحیح دارد


بازار طلا

یکی از مهم ترین فلزات گران بها برای سرمایه گذاری طلا است.از زمان های قدیم نیز سرمایه گذاری روی این فلز ارزشمند پیشنهاد شده است و به جهت سهولت جا به جایی و قابلیت نقدینگی و تبدیل شوندگی آن برای کسانی که ابتدای راه سرمایه گذاری هستند خرید و فروش آن پیشنهاد می شود.


هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی