تبلیغ شماره 1

چالش‌های تجارت الکترونیک در ایران

ایران دومین اقتصاد بزرگ در خاورمیانه با 400 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی است. ضریب نفوذ اینترنت 70‌درصدی و نفوذ 126‌درصدی موبایل در بین ایرانیان و علاقه‌مندی آنان به استفاده از اینترنت و حضور در فضای مجازی باعث شده تا ایران بتواند به عنوان یکی از کشورهای در حال رشد در عرصه تجارت الکترونیک شناخته شود.
 


6 کار ضروری برای راه اندازی یک تجارت موفق در شبکه های اجتماعی

تعداد زیادی از مدیران کسب و کار، روش اشتباهی برای بازاریابی رسانه ای در نظر گرفته اند. آنها فقط شنیده اند که باید در رسانه های اجتماعی فعال باشند اما نمی دانند این کار مستلزم چه شرایطی است.تعداد زیادی از مدیران کسب و کار، روش اشتباهی برای بازاریابی رسانه ای در نظر گرفته اند. آنها فقط شنیده اند که باید در رسانه های اجتماعی فعال باشند اما نمی دانند این کار مستلزم چه شرایطی است. بازاریابی رسانه ای باید تاثیرگذار و قابل اجرا باشد اگر به شکل درستی اجرا شود می تواند منجر به تعادل هر نوع کسب و کاری شود. اگر از روش های سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و چاپ آگهی استفاده کنید یا پیامتان را به مخاطبان نادرست انتقال دهید، حداقل نتیجه ممکن را به دست می آورید.


چگونه بهترین قرارداد و معامله را انجام دهیم

اگر می خواهید همیشه بهترین قرارداد و معامله را انجام بدهید باید ۳ نکته مهم را همیشه قبل از بستن قرارداد و یا معامله به یاد داشته باشید

 


چگونه می توانیم در تجارت موفق باشیم؟

یک تاجر موفق باید ویژگی‌های زیادی داشته باشه اما مهمترین ها در درجه اول آگاه از اصول تجارت و کسب کار باشد؛حداقل آگاهی از اصول اقتصاد ، حسابداری ، بازاریابی ، مدیریت و حقوق داشته باشد...


افراد ثروتمند و موفق در تجارت چه عادت هایی دارند؟
کارهایی که به صورت روزانه انجام می دهیم در زندگی ما تاثیر می گذارند. این اثر گذاری می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد. مثلا برنامه ریزی که برای کارهای مان انجام می دهیم چه در شغل و چه در زندگی همگی روی میزان موفقیت ما اثر گذاری دارد...

با استفاده از این سه تکنیک می‌توانیم فروشنده بهتری باشیم

شاید عنوان شغلی شما فروشنده نباشد. اما به هرحال ضروری است که مهارت‌هایتان را ارتقا دهید و بتوانید ارتباط بهتری با دیگران برقرار کنید تا در زندگی شخصی و حرفه‌ای پیروز شوید. چه کسب‌و‌کار خود را داشته باشید و چه کارمند شرکتی باشید، به احتمال زیاد در ساعاتی از روز کاری مرتبط به فروش انجام می‌دهید. همه ما، بدون توجه به عنوان یا تاثیر شغلی، به طور روزانه کارهایی در زمینه فروش انجام می‌دهیم.والدین هر روز ساعات زیادی را صرف می‌کنند تا ایده «مرتب‌کردن تختخواب»، «کمک در کارهای منزل» و «مطالعه برای امتحانات» را به فرزندانشان بفروشند. یک کارآفرین تازه‌کار زمان نسبتا زیادی را صرف فروش ایده‌ها یا کسب‌و‌کار نوپایشان به سرمایه‌گذاران می‌کنند تا بتوانند مراحل رشد را با موفقیت پشت سر بگذارند.


با این چهار روش نسل جوان مصرف‌کننده را به سوی خود بکشانید

ایجاد وفاداری میان مشتریان برند کار پیچیده‌ای است. اما شرکت‌هایی که امیدوارند بتوانند این وفاداری را میان مشتریان جوانشان، یعنی نسل ایگرگ و زد (متولدین سال‌های ۱۹۸۰ به بعد)، ایجاد کنند، با چالش بزرگ‌تری روبه‌رو هستند و باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.

این مصرف‌کنندگان در محیطی کاملا متفاوت نسبت به نسل گذشته خود رشد کرده‌اند و نگرش متفاوتی نسبت به دنیا و امور آن دارند. این نگرش عادات خرید و انتخاب سبک زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.

 


نکاتی برای انجام یک معامله خوب

انجام یک معامله خوب به داشتن مهارت در مذاکره و آشنائی با اصول و فنون آن بستگی دارد. همینطور دانستن قوانین حقوقی مربوطه و همچنین ضوابط وعرف در حیطه معامله می تواند مانع از بسیاری از مخاطرات و مشکلات بعدی در معامله شود.

 


۱۰ راهکار برای مذاکرات و معاملات تجاری

داد و ستد در کل به معنای دریافت چیزی در قبال دادن چیز دیگری است. اگر این کار به درستی انجام شود، هر دو طرف معامله راضی خواهند بود. اما اگر نادرست انجام شود، حال هر دو طرف معامله گرفته خواهد شد.

 


چگونه می توانیم در تجارت موفق باشیم؟

یک تاجر موفق باید ویژگی‌های زیادی داشته باشه اما مهمترین ها در درجه اول آگاه از اصول تجارت و کسب کار باشد؛حداقل آگاهی از اصول اقتصاد ، حسابداری ، بازاریابی ، مدیریت و حقوق داشته باشد...

 


۹ نکته برای ایجاد یک تجارت موفق

واقعیت این است که پول درآوردن خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید. نکات زیر می‌تواند کمکتان کند:


هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی