تبلیغ شماره 1

خلاقیت و توسعه اقتصادی

مهارت‌های تفکر خلاق برای موفقیت حیاتی است. یک مدیر معمولی 50 درصد یا مقدار بیشتری از زمان خود را صرف حل مسئله به تنهایی یا به کمک دیگران می‌کند. یک ایده یا بینش جدید می‌تواند برای تغییر مسیر کاری یا تحول کل شرکت کافی باشد. سودآوری، درآمد و مشتریان آینده شرکت‌ به میزان خلاقیت کارکنان آن بستگی دارند.


نانی که از اینترنت بیرون آمد

زندگی هر چقدر هم برای تغییراتش نیازمند زمان باشد و آدم را در انتظار بگذارد، اما سرعت وسایل جدید حتی این تغییرات را هم تسریع کرده است، فقط باید کمی دقت داشت تا درست و حسابی دنیای جدید را شناخت. دنیایی که همه اسمش را گذاشته‌اند مجازی، اما تغییراتش چنان واقعی است که آدمی را شوکه می‌کند، از آن واقعی‌تر پول‌هایی است که از آن در می‌آید. همان پولی که چرک کف دست است و وقتی دسته‌ای به کف می‌آید از آب زلال هم پاک‌تر است.

 


علایقتان را به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید

این مقاله توسط گاتاگ گاپتا نوشته شده است. او یک کارآفرین مقیم سیلیکون ولی است که شرکت NatureBox را برای ارسال اسنک‌های غذایی متفاوت و خاص برای مشتریان تأسیس کرده است. او در این مقاله سه توصیه اساسی برای شروع کسب‌وکاری دارد که به آن عشق می‌ورزید. به راه انداختن یک کسب‌وکار برای خودمان مثل این است که سوار ترن‌هوایی بشویم که تندترین سراشیبی‌ها و سرازیری‌ها را با آن تجربه می‌کنیم و در این حین باید با خودمان فکر کنیم که بالاخره چه زمانی جیغ‌کشیدن‌ها تمام می‌شود.


چرا استارتاپ های ایرانی موفق نمی شوند؟

طی سال‌های اخیر فعالیت‌های جوانان ایرانی برای راه اندازی شرکت استارتاپی بسیار افزایش یافته است، اما برعکس اتفاقات شیرینی که برای اکثر شرکت‌های استارتاپی در کشورهای توسعه‌یافته رخ می‌دهد، سرنوشت فعالان استارتاپی ایرانی آنچنان با موفقیت همراه نیست.  اما چه چیز باعث شده که این جریان پر شوق راه اندازی استارتاپ‌ها بعد از مدتی خاموش شود؟ در این مقاله به اختصار به بررسی دلایل شکست استارتاپ‌ها و عدم موفقیت آنها پرداخته شده است.


۸قدم تا راه اندازی یک کسب و کار کوچک

راه‌اندازی کسب و کار باید اصولی و به دور از هیجانات مخرب باشد. اگر قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارید این مطلب را از دست ندهید. در این نوشتار هشت نکته کلیدی برای راه‌اندازی کسب‌وکار معرفی شده است. کسب‌وکار کوچک به‌صورت مستقل است و هر شرکتی با کمتر از ۵۰۰ پرسنل در این حیطه قرار می‌گیرد. این اندازه مرسوم‌ترین استاندارد تعریف شده است. در آمریکا حدود ۵/۲۲ میلیون کسب‌وکار مستقل از کشاورزی و زراعت وجود دارد که ۹۹ درصد آن کسب و کار کوچک (Small Business) به حساب می‌آیند.


ثروتمند نشدن ما چه دلایلی دارد؟

ثروتمند نشدن برای هر شخص دلایل متفاوتی دارد. شرایط مختلف دست به دست هم می دهند تا شما پولدار و ثروتمند نشوید. در اینجا به چند دلیل عمده اشاره شده است. چرا حساب ملی شما، رشد هوش مالی یا سواد مالی تان را نشان نمی دهد؟ راه رسیدن به استقلال مالی آسان نیست. به محض این که در این مسیر قرار بگیرید، در ادامه راه همیشه با موانع زیادی برخورد خواهید کرد.


چگونه در مدیریت برند موفق شویم

 چگونه در مدیریت برند موفق شویم ؟ مهمترین قسمت در هر بیزینس و کسب و کار این است که چگونه در مدیریت برند موفق شویم ؟ برند جز اصلی سازمان یا شرکت است; و بهبود بخشیدن آن یکی از مهمترین کارهایی است که در این راستا باید انجام شود. با مدیریت برندینگ اعتماد مشتریها را نسبت به سازمان و شرکت افزایش می یابد. مدیریت برند شامل مدیریت خود محصول،قیمت،بسته بندی و … است که در دسته ملموس قرار می گیرد. درحالی‌ که در مورد خدمات غیرملموس میتوان از تجربه مشتریان و ارتباط موثر عاطفی با محصول نام برد.

 


اشتباه مالی کسب و کارها (اینفوگرافیک)

 صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان در طی مسیر کاری، مرتکب برخی اشتباهات، چه اشتباه مالی و چه مدیریتی می‌شوند. گاهی این اشتباهات سطحی بوده و از آنها می توان به راحتی گذشت و گاهی در طولانی مدت منجر به خسارات جبران‌ناپذیر خواهند شد. هرچند که بسیاری از اشتباهات مالی نتاج سنگینی را به بار خواهند داشت، اما گروهی دیگر قابل‌پیشگیری هستند. در ادامه چندین مورد از اشتباهات زیان بار که به‌راحتی هم قابل‌پیشگیری است، بیان می‌شود.


۱۰ تکنیک افزایش درآمد که هرکسی باید بداند…

با افزایش هزینه ها دیگر حقوق ثابت کفاف نمی دهد و باید فکری برای افزایش درآمد کرد.در بعضی خانواده ها هم مرد و هم زن هر دو شاغل هستند و اکثر افراد حداقل ۵۰ درصد از زمان خود را صرف کار می کنند. افزایش درآمد یکی از دغدغه های جامعه می باشد.اگر هر روز سخت کار کنید و هیچ استراتژی برای افزایش درآمد خود نداشته باشید فقط سخت کار کرده اید.

 


راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد، زیادی وجود دارد و امروزه اکثر افراد دانشگاه رفته اند و مدارک تحصیلی بالایی دارند، اما الآن دوره ی مهارت است و اگر مهارتی نداشته باشید نمی توانید ثروتمند شوید. اگر ذهنتان را محدود به مدرک تحصیلیتان کنید راه های کسب درآمد را به روی خود بسته اید. اگر می خواهید میلیونر شوید ابتدا باید شروع کنید به خود اعتماد کنید و به محدودیت هایی که ذهنتان می سازد غلبه کنید. شما برای به سرانجام رساندن هر کاری باید روی آن کار متمرکز شوید. در این مقاله چند نمونه از راه های کسب درآمد بیان شده است.

 


واقعیت مجازی چگونه کسب و کارهای فعلی را متحول و متغیر می کنند؟

مدتی بود که از تکنولوژی واقعیت مجازی در برخی از کارها استفاده می‌شد؛ اما به تازگی و به آرامی جای خود را در تجارت و بازاریابی هم باز کرده است. ما هنوز راه درازی داریم تا این که واقعیت مجازی در همه جا پذیرفته شود؛ ولی باید به این نکته هم توجه کنیم که هیچ‌وقت برای برنامه‌ریزی برای آینده دیر نیست.


چند ویژگی ضامن موفقیت از نگاه « بیل گیتس »

اگر به دنبال الگویی برای موفقیت می‌گردید، کسی بهتر از بیل گیتس را پیدا نخواهید کرد. بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت که توانست تحول بزرگی در دنیای تکنولوژی به وجود بیاورد. کسی که بیش از ۸۰ میلیارد دلار ثروت دارد و به عنوان پولدارترین مرد دنیا شناخته می‌شود.


چرا اجتماعی بودن می تواند باعث موفقیت شما شود؟

بسیاری از کارآفرینان، بر این باورند افرادی که بیشتر زمان را با آنها می‌گذرانیم، مشخص می‌کنند: که هستیم و چقدر در زندگی پیش خواهیم رفت. چرا؟ چون ما حد وسطی از حلقه تاثیرگذاری‌مان می‌شویم. هرچه افراد موفق‌تری را بشناسید، احتمال موفقیت بیشتر می‌شود. 


راه هایی برای اینکه در صحبت کردن تأثیر گذار تر باشیم.

طرز صحبت کردن کارآفرینان موفق با آدم‌های معمولی فرق دارد. آنها خوب می‌دانند چطور مُخ دیگران را بزنند و از چه جملاتی استفاده کنند که بیشترین تأثیر را روی مخاطب‌شان بگذارند. در واقع، رمز موفقیت این افراد در هنر  دانستن فن بیان مناسب و متقاعد کردن دیگران است که از مهم‌ترین مهارت‌های ارتباطی به‌شمار می‌رود.


عادات میلیونر های خود ساخته

موفقیت یک شبه بدست نمی‌آید. تمام میلیونرهای خودساخته بالاخره از جایی شروع کردند.  تبدیل‌شدن از یک فرد عادی به یک میلیونر، نتیجۀ چیزی جز عادات رفتاری آن‌ها نیست. یک پژوهشگر با بررسی زندگی بیش از 100 میلیونر خودساخته، عادت‌های روزانۀ آن‌ها را که به موفقیتشان کمک می‌کند، کشف کرده است.


برترین عبارات تبلیغاتی که باعث افزایش فروش می شود.

 شاید تاکنون به این نکته دقت نکرده باشید اما عبارت‌ها، نقش بسیار مهمی در کمک به مغز برای تصمیم‌گیری در مورد محصولات ایفا می‌کنند. به کار بردن برخی از جملات و عبارت ها در تبلیغات می تواند منجر به ایجاد جو بسیار مثبت در ذهن مشتریان شود تا با خیال راحت سمت شما بیایند و خریدشان را انجام دهند. آیا تاکنون از خودتان پرسیده‌اید که چرا برخی محصولات را می‌خریم و سایر محصولات را بر روی قفسه باقی می‌گذاریم؟


تبدیل کارمندان به کار آفرین

کارمندانی که مثل کارآفرینان فکر می کنند بسیار باانگیزه بوده و توانایی های بسیار خوبی برای حل مسئله دارند. با روش های زیر می توانید طرز فکر کارآفرینانه را در بین کارمندان پرورش دهید:


هفت گام برای رسیدن به اهداف از زبان برایان تریسی

برایان تریسی می گوید: «فرمول هفت مرحله ای قدرتمندی وجود دارد که می توانید برای تعیین اهداف و رسیدن به آنها، از این فرمول استفاده کنید. هر فرد موفقی از این فرمول یا شبیه به آن، استفاده می کند تا به چیزی خیلی بیشتر از یک فرد معمولی برسد.».
 


عوامل تأثیر گذار بر موفقیت شرکتهای نوپا

داشتن شرکت نوپا ی موفق سخت است. از هر ۱۰ شرکت نوپای راه اندازی شده در دنیا، ۹ شرکت نوپا با شکست مواجه می شوند. عواملی که در موفقیت یک شرکت نوپا نقش دارند، بی شمار است و از آن جایی که هر یک از شرکتهای نوپا ویژگی های ذاتی و منحصر به فرد خود را دارند شاید نتوان یک نسخه مشترک برای آن ها تهیه کرد.


اقتصاد جنسیتی

ساختار طبیعت یا هر چی، به هر حال برای مردها از ابتدا برنامه‌ریزی شده است که باید روزی روزگاری وارد بازار کار بشوند و پول در بیاورند و بالاخره بازوی اقتصادی باشند و چرخ زندگی را با هر زور و زحمتی بچرخانند. برای همین است که همه پسرها از بدو تولد زور زورکی هوش و زکاوت اقتصادی دارند و قطعا ...

 


راه هایی برای افزایش درآمد در خانه

راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از آنها درآمد خود را افزایش داده و پول نقد بیشتری به‌دست آورید بسیار زیاد هستند. به‌طور طبیعی بیشتر مردم تمایل دارند این پول بیشتر را در شرایط آسان و در خانه به‌دست آورند. کار در خانه مزایای بسیاری دارد. در زمان رفت‌وآمد به محل کار صرفه‌جویی می‌شود و هزینه‌های مرتبط با آن کاهش می‌یابد، ...

 


رازهای موفقیت در ثروتمندان پنهان

ممکن است هر یک از شما با افراد یا همکارانی آشنایی داشته باشید که در موقعیت‌های شغلیِ نه چندان رده بالایی به کار مشغول هستند. این افراد در بخش‌های مختلف سازمان شما به فعالیت مشغول هستند و اصلا به نظر نمی‌رسد که ثروتمند باشد. با این حال روزی می‌شنوید که فـــــلان همکارِ به ظاهر معمولیِ شما ثروت بسیار زیادی دارد!


سه اصل کلیدی روش ناب (نوپای ناب)

یک کارآفرین خیلی خوب می داند، که شروع کردن همیشه سخت است. قدم برداشتن به سمت آینده ای نامعلوم و دنبال کردن خواست های قلبی مان، چقدر می تواند ترس داشته باشد. هرچقدر این “شروع کردن” بزرگ تر باشد، ادامه کار هم سخت تر خواهد بود. در راه کارآفرینی باید ساختن را کوچک شروع کنیم و با گام های کوچک به سوی بهتر شدن حرکت کنیم.


چگونه در جذب سرمایه گذاری خارجی موفق شویم

یکی از راههای ایجاد سرعت در توسعه اقتصادی و آبادانی و ایجاد اشتغال ، جلب سرمایه و سرمایه گذاری خارجی است . جلب سرمایه گذاری خارجی می تواند موجب اصلاح نظام مدیریتی و تبادل تجربیات اقتصادی و انتقال دانش نوین و تکنولوژی و فناوری جدید باشد .


چگونه مدیران موفقی در نتورک مارکتینگ باشیم

بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) هم مثل دیگر فعالیت ها نیازمند تلاش و کوشش مستمر است و هیچ ویژگی به خصوصی در آن وجود ندارد که این رشته را به شغلی خاص و درآمدزا تبدیل کند. در واقع مثل هر شغل دیگری شما نان تلاش خود را می خورید. اگر شما یک مدیر بازاریابی باشید، باید بهترین راه‌ها را برای رشد و ترویج محصول، خدمات و برندتان پیدا کنید و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به کار ببرید.


رئیس خودتان باشید

 در بین همه روش‌هایی که برای کسب درآمد وجود دارد، روش فریلنسینگ که برخی آن را آزادکاری یا حق‌الزحمه‌ای‌ می‌نامند بیشتر از سایرین مورد توجه قرار گرفته است و روزبه‌روز بر تعداد کسانی که این شیوه کسب و کار را بر‌ می‌گزینند اضافه می‌شود. فریلنسینگ یا آزادکاری نه فقط مسیر شغلی، بلکه زندگی شما را هم می‌تواند تغییر دهد و به به‌دست آوردن پول بیشتر، رئیس خود بودن، برنامه زمانی عالی و کار‌کردن در مکانی که دوست دارید منجر شود.

 


اشخاصی که بدون مدرک تحصیلی ثروتمند شدند

با این که تحصیل و به دست آوردن اطلاعات بسیار در یک زمینه می تواند یکی از بهترین راه های کسب درآمد باشد، اما تنها راه نیست. افراد بسیاری بوده اند که بدون تحصیلاتی خاص و با علاقه خود توانسته اند در زمینه مورد نظرشان به موفقیت دست یابند.  نگاهی داریم به تعدادی از ثروتمندترین افرادی که هیچ گاه مدرک دانشگاهی به دست نیاوردند.

 


 


پر رونق ترین شغلها

با پیشرفت و نفوذ فن آوری در زندگی انسان ها، شغل های جدیدی نیز به وجود آمده اند که تا پیش از این وجود نداشته اند و علی رغم شرایط خاص اقتصادی و رکود حاکم بر کشور، که پیدا کردن شغلی با درآمد مناسب را شبیه عملیات غیرممکن کرده است، در این بین  شغل‌هایی هم است که هنوز بازار کار آنها اشباع نشده است.

 

 


راه اندازی استارتاپ، آمادگی می خواهد

 در طول دهه‌های اخیر با ورود تکنولوژی‌ و ابزار‌های الکترونیکی متنوع، عادات و رفتار‌های اجتماعی متناسب با این ابزار‌ها و مفاهیم جدید پدید آمده‌اند. به عنوان مثال می‌توان ورود پیامک به عنوان یک سرویس ارزش افزوده را در نظر گرفت. از همان ابتدای ورود تدبیری برای فرهنگ سازی و موارد استفاده این سرویس در نظر گرفته نشد و پس از سال‌ها استفاده به عنوان اولین قدم پیامک جایگزین کلمه اس‌ ام‌ اس شد.
 


چرا باید بگوییم ارزش‎ آفرینی؛ و نه کارآفرینی؟

 مسیر کارآفرینی چگونه است و چه سختی‎هایی دارد؟ نکته‎ای که در وهله اول خودنمایی می‎کند این است که برای ورود هر فردی به بازار کار نمی‎توان نسخه واحدی پیچید اما در عین حال باید این واقعیت را پذیرفت که الگوبرداری از کسانی که موفق شده‎اند، می‎تواند در مسیر رسیدن به موفقیت بسیار موثر باشد.


« 1 2 3 4 ... 5 6 » صفحه:
هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی