تبلیغ شماره 1
Money Lover Expense Manager Premium 3.5.109

ک راه ساده برای مدیریت امور مالی شخصی شما است. این یک نرم افزار قدرتمند برای پیگیری آسان امور مالی شخصی شما، یعنی درآمد، پول نقد، هزینه ها، مخارج و … می باشد. با Money Lover شما می توانید به راحتی هزینه های خود را در بودجه برنامه ریزی شده نظارت کنید

 پس انداز های خود را با یادآورها و هشدارها کنترل کنید. Money Lover مانند یک تقویم مالی عمل می کند، در مورد بدهی ها به شما هشدار می دهد و ثبت هزینه ها را به شما یادآوری می کند. تمام این کارها در یک برنامه ساده با یک محیط تمیز و زیبا انجام می شود.


این نرم افزار به شما در (بودجه) حساب درآمد و خرج و پیگیری هزینه های شما کمک می کند. اضافه کردن اطلاعات مالی مانند درآمد حاصل از حقوق، خرید و فروش و هزینه های سفر از دیگر ویژگی این برنامه است.

Money Lover مانند یک تقویم مالی نیز عمل می کند و در مورد بدهی به شما هشدار داده و معاملات را به یاد شما می اندازد. اضافه کردن دسته بندی های سفارشی برای درآمد و هزینه نیز از دیگر ویژگی این برنامه است.

این نرم افزار از بیش از 150 نوع ارز از جمله ریال کشور عزیزمان ایران پشتیبانی می کند. شما می توانید از اطلاعات خود در این برنامه پشتیبان گیری کرده و یا آن را بازگردانی کنید.

 

منبع:

getandroid

تاریخ ثبت: 1395/12/20
تعداد مطالعه: 167
تعداد دریافت: 155
گروه: دانلود رایگان نرم افزارهای کاربردی
دریافت فایل:

 

امتیازدهی: 

دیدگاه کاربران

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی