تبلیغ شماره 1

و روشهای صرفه جویی خود را اینگونه عنوان کرده است :

🖌 مدت 10 سال است هیچ لوازم آرایشی نخریده است و هنگام دوش گرفتن لباسهای خود را میشوید. او مسیر خانه تا محل کارش را به جای استفاده از وسایل نقلیه پیاده میدود. وی در مصاحبه اش با نیویورک پست گفته است من همواره صرفه جو بوده ام . این حس زمانی که برای مدت طولانی بیکار بودم در من بوجود آمد. امنیت شغلی به هیچ وجه وجود ندارد .

🖌  من طوری زندگی میکنم که انگار هر لحظه قرار است از کار اخراج شوم. او می گوید با چرخیدن در مناطق اعیان نشین شهر اسباب و وسایلی که توسط متمولان بیرون انداخته شده است و هنوز قابل استفاده است بر می دارد و تعدادی از آنها را نگه می دارد و بقیه را می فروشد و به این طریق خرج خورد و خوراک خود را مهیا می کند. او هفته ای سه روز به این مناطق سر می زند.

 🖌  وی معتقد است اگرچه نیویورک گران ترین شهر دنیاست اما اگر شیوه های صرفه جویی را بدانید می تواند ارزان ترین شهر دنیا باشد. او در نظر سنجی های آنلاین شرکت می کند و به این ترتیب کارت های هدیه و محصولات رایگان به عنوان نمونه را دریافت می کند و در آزمایشات پزشکی رایگان شرکت می کند و به این ترتیب میتواند مقدار زیادی پول پس انداز کند. به گفته خودش او ماهانه 15 دلار صرف غذا می کند و کمتر از 50 دلار برای چیزهای دیگر خرج می کند و بیش از ماهی 4000 دلار پس انداز دارد.

 

 

 

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی