تبلیغ شماره 1

آیا نبوغ ذاتی خود را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید که شما علیرغم شرایط مالی خود فردی ثروتمند هستید؟ آیا می‌دانید که این ثروت به صورت ترکیب منحصربفردی از استعدادها و قابلیت‌های درونی به شما اعطا شده است؟ بدانید که هیچ محدودیتی برای کسب ثروت از طریق شکوفایی نبوغ ذاتی‌تان وجود ندارد جز محدودیتی که در ذهن خود دارید.

ماجرای زن خانه به دوشی که میلیاردر شد را شنیده‌اید؟ وی دقیقا همین کاری را انجام داد و نبوغ ذاتی خود را به ثروت تبدیل کرد.

هر یک از ما به عنوان یک انسان منبع بیکرانی از قدرت‌های درونی هستیم زیرا ما به صورت خدا آفریده شده‌ایم و از قدرت خلق و آفرینش برخوردار هستیم. قدرت‌های تخیل، تفکر، انتخاب، اراده، اشتیاق و عمل هر یک به ما توان شگفت‌انگیزی برای آفرینش ثروت و دستیابی به خواسته‌ها می‌بخشد.

علاوه بر این‌ها هر یک از ما دارای موهبتی ویژه هستیم که آن را نبوغ ذاتی نامیده اند. نبوغ ذاتی هدیه‌ای الهی است که بدون استثناء به تمامی ما اعطا شده است. اما به دلیل روش‌های نادرست تربیتی و آموزشی نبوغ ذاتی بیشتر افراد سرکوب شده و شکوفا نمی‌شود.

در اطرافیان خود چند نفر را می‌شناسید که کاری را که واقعا دوست دارند و در آن استعداد دارند انجام می‌دهند؟

چند نفر را در میان دوستان خود می‌شناسید که از رشته تحصیلی و شغل خود راضی باشند؟

چند نفر از دوستان شما از طریق انجام کار عاشقانه خود امرار معاش می‌کنند؟

 در اینجا برخی از راهکارها را برای کسب درآمد از نبوغ ذاتی توضیح داده می شود.

نبوغ ذاتی خود را بشناسید
شناخت نبوغ ذاتی کار ساده‌ای است. شما بارها در انجام کارهایی احساس شور و هیجان، لذت و فراموشی گذر زمان را حس کرده‌اید. این‌ها همه حکایت از نبوغ ذاتی شما دارد. 

نبوغ ذاتی خود را شکوفا کنید
به دلایل عصب‌شناختی اگر شما در کاری استعداد نداشته باشید نه تنها لذتی از آن کار نخواهید بُرد بلکه انجام آن برای شما زجرآور و مستهلک هم خواهد بود. اما اگر به نبوغ ذاتی خود بپردازید طبیعت با ترشح هورمون‌های شادی‌بخش و هیجان‌آور به شما پاداش می‌دهد. به این دلیل که شما برای انجام همان کار ساخته شده‌اید. پس چه چیزی بهتر از این که کاری را انجام دهیم که هم در آن استعداد داریم و هم به آن علاقه داریم. اما برای شکوفایی نبوغ ذاتی خود باید مهارت‌های لازم را نیز فرا بگیرید. باید تلاش کنید و استعداد خود را تا بالاترین حد ممکن تقویت کنید و توسعه دهید.

روش‌های کسب درآمد از نبوغ ذاتی خود را فرا بگیرید
مهارت‌های مالی چیزی نیست که در مدرسه و دانشگاه به ما آموخته شود بنابراین باید خودمان آنها را بیاموزیم. ذهن بیشتر افراد سرشار از افکار محدودکننده و منفی در مورد پول و ثروتمند شدن است. اولین قدم این است که به نوعی روانکاوی ثروت در مورد خود دست بزنیم تا بتوانیم ترموستات مالی خود را در حد دلخواه و ثروتمندانه تنظیم کنیم.

جی کی رولینگ، نویسنده کتابهای هری پاتر، زن خانه به دوشی بود که با تبدیل نبوغ ذاتی خود توانست به ثروت میلیاردی دست یابد. برای اینکه نبوغ ذاتی خود را تبدیل به ثروت مادی کنید علاوه بر آشنایی با مسائل و مهارت‌های مالی و پولی  به مقدار زیادی شهامت، اشتیاق و استقامت نیاز خواهید داشت. علاوه بر موانع شکوفایی نبوغ ذاتی، موانعی نیز برای تبدیل نبوغ ذاتی به ثروت مادی در پیش خواهید داشت. باید بر این موانع غلبه کنید. باید شبح ترس غلبه کنید. باید بر باورهای منفی خود و اطرافیان غلبه کنید. باید تمرکز خود را روی کارتان بگذارید.

در حال حاضر امکانات زیاد و ارزانی برای معرفی کسب و کار خود به مشتریان در اختیار داریم. استعداد شما در هر زمینه‌ای که باشد می‌توانید از پتانسیل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ و توسعه کار خود استفاده کنید. می‌توانید نبوغ ذاتی خود را به یک کار پاره‌وقت تبدیل کنید. این نکتۀ اساسی را همواره به خاطر داشته باشید که در شروع کار میزان سودتان اصلا نباید اهمیتی داشته باشد. حتی باید حاضر باشید تا زمان تسلط بیشتر به کارتان، آن را به طور رایگان انجام دهید.

ضروری است که تصویری ایده‌آل از موقعی که نبوغ ذاتی خود را کاملا شکوفا کرده و از آن طریق ثروتمند شده‌اید در ذهن خود بسازید و همواره از آن موضع عمل کنید. یعنی فرض کنید که هم‌اکنون در آن شرایط ایده‌آل هستید. در این صورت چه جور آدمی بودید؟ چطور فکر می‌کردید؟ چه احساسی داشتید؟ چه روابطی داشتید؟ سعی کنید هم‌اکنون به همان شکل فکر، احساس و عمل کنید. این کار به طور معجزه‌آسایی روند تبدیل نبوغ ذاتی به ثروت مادی را تسریع می‌کند.

بدانید که هیچ محدودیتی برای کسب ثروت از طریق شکوفایی نبوغ ذاتی‌تان وجود ندارد جز محدودیتی که در ذهن خود دارید. پس افق‌های وسیع‌تر و رویاهای بزرگتر را انتخاب کنید. بزرگ فکر کنید و بزرگ باشید. در این صورت روزی در حالیکه مشغول تفریح و بازی هستید متوجه خواهید شد در حال پول درآوردن نیز هستید. پیوند نبوغ ذاتی به ثروت مادی، تفریح و لذت شما را به منبع درآمدی سرشار تبدیل خواهد کرد. در آن زمان خواهید فهمید برخلاف باورهای غلط گذشته چگونه نابرده رنج را گنج میسر می‌شود و این همان راه آسان ثروتمند شدن است.

 

 

منبع:

زندگی رویایی

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی