تبلیغ شماره 1

در برخورد اول این عنوان شاید برای شما عجیب یا مسخره به نظر برسد اما چنین نیست. حرف فایل های خودهیپنوتیزم، قانون جذب، رازهای یک شبه ثروتمند شدن هم در میان نیست. صحبت از موضوعی واقعی و اساسی برای دستیابی به آزادی مالی است.

 واقعیت این است که اگر شما نتوانید در حالیکه خواب هستید کسب درآمد کنید هرگز به آزادی مالی نخواهید رسید.

 "هرگز به آزادی مالی نخواهید رسید" به این معنی نیست که "نمی توانید ثروتمند شوید"! میان این دو تفاوت وجود دارد. چه فایده دارد که ثروتمند باشید اما فرصت استفاده از ثروتتان را نداشته باشید. پس آزادی مالی به این معناست که شما ثروتمند هستید و فرصت استفاده از آن را هم دارید. به این دلیل که شما در خواب، مسافرت، دوش گرفتن، پیاده روی و در هر شرایطی در حال کسب درآمد هستید. این نوع درآمد درآمد انفعالی نام دارد. این همان درآمدی است که در خواب کسب می کنید.

آزادی مالی همان ثروت واقعی است. ثروتمند بودن همراه با وقت آزاد فراوان
مهمتر از دانستن روش های کسب درآمد در خواب یا درآمد انفعالی دانستن اصول حاکم بر آن است. اما در اینجا سه روش برای کسب درآمد در خواب را به شما معرفی می کنم.

۱-درآمد آنلاین کسب کنید
با وجود اینترنت امروزه این امکان وجود دارد که در هر ساعت شبانه روز و از جمله در خواب درآمد کسب کنیم. شما با اندکی خلاقیت می توانید اطلاعات یا مهارت خود را به صورت کتاب الکترونیک، کتاب صوتی یا فایل تصویری، نرم افزار و … به صورت شبانه روزی در اینترنت بفروشید. نگران نباشید. اصلا سخت نیست. حتی نیازی هم نیست خودتان سایت داشته باشید. سایت های زیادی هستند که با دریافت درصد کمی از فروش به شما فروشگاه رایگان اختصاص می دهند. این یکی از بهترین راه های کسب درآمد در خواب است. یک بار یک محصول قابل دانلود را تولید می کنید و همیشه از آن درآمد کسب می کنید. می توانید هزاران بار آن را بفروشید چون نه تمام می شود و فاسد می شود و نه نیاز به انبارداری و … دارد.

۲-اجاره دهید
هر چیزی که بتوانید آن را اجاره دهید قابلیت کسب درآمد در خواب را دارد. می تواند خانه، مغازه، باغ، یک دستگاه، فضای اینترنتی و … باشد. اگر شما ملکی را اجاره دهید هم به مرور به ارزش آن افزوده می شود و هم از کرایه آن کسب درآمد می کنید. اگر خانه یا مغازه ندارید ببینید چه چیز دیگری را می توانید اجاره دهید. از دوربین فیلمبرداری گرفته تا کتاب، لباس، ظروف و خیلی چیزهای دیگر را می توان اجاره داد. اگر بگردید حتما چیزی در اطراف خود می یابید که اجاره دانش برای شما در خواب درآمد کسب کند.

۳-حق کپی رایت بگیرید
اگر شما کتابی بنویسید و با ناشری قرارداد ببندید معمولا تا ده درصد و شاید بیشتر را می توانید از قیمت روی جلد دریافت کنید به شرطی که حق کپی رایت آن را برای خود نگاه دارید. این شامل اختراع، کشف، ابداع، آفرینش هنری، برند تجاری و موارد مشابه هم می شود. ببینید در چه زمینه قابلیتی ویژه دارید که بتوانید آن را به یک کتاب، اختراع یا یک برند تبدیل کنید. این هم یکی از شیرین ترین راه های کسب درآمد در خواب است. با اینکه حق کپی رایت در ایران هنوز قانون و ضمانت اجرایی قوی ندارد اما به مرور توجه و جدیت بیشتری برای صیانت از این نوع حقوق دیده می شود. و باید هم چنین باشد چون امکان بروز خلاقیت افراد و پیشرفت جامعه در گرو ارج نهادن به حقوق افراد خلاق ومبتکر است.

اگر شما بتوانید درآمد اندکی هم در خواب کسب کنید به مرور با استفاده از راه های چندگانه کسب درآمد انفعالی خواهید توانست مقدار آن را افزایش دهید تا وقتی که این درآمد برای تامین تمام هزینه های زندگی شما کفایت کند در این صورت شما به آزادی مالی رسیده اید و این همان ثروت واقعی است. ثروتمند بودن همراه با وقت آزاد فراوان. حالا می توانید به کارهای مورد علاقه تان برسید که به احتمال زیاد این کارها دوباره به درآمد شما خواهد افزودو اگر بتوانید همین کارهای مورد علاقه و تفریحات خود را به منبع درآمد تبدیل کنید شما نقطۀ اوج موفقیت رسیده اید. جایی که هم فال است و هم تماشا. ذهن خود را باز بگذارید اگر اراده و همت کنید راز زندگی رویایی بسیار به شما نزدیک است. آن در درون خودتان قرار دارد. شاید نبوغ ذاتی شما که سال ها در اعماق وجودتان زندانی شده منتظر تلنگری برای شکفتن باشد. راه آسان ثروتمند شدن از درون خودتان می گذرد.

 

 

منبع:

زندگی رویایی

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی