تبلیغ شماره 1

شما باید کانون و مرکز کسب و کار خود را بخوبی بشناسید و بر روی آن تمرکز کنید تا در کسب و کار خود موفق شوید. اما مرکز یا کانون کسب و کار چیست؟ کانون یا مرکز کسب و کار مهمترین قسمت کار ما است که اگر حذفش کنیم دیگر نمی شود کار را ادامه داد.

بعنوان مثال برای راه اندازی یک رستوران مرکز و کانون ما خود غذا است یعنی اگر غذا نباشد چیزی برای فروش نداریم. بقیه قسمت های کسب کار مثل محل رستوران، چیدمان، میز و صندلی، اسم رستوران و غیره در اولویت های بعدی هستند. البته این به این معنی نیست که این قسمت ها کم اهمیت هستند! خیر اما کانون و مرکز کسب و کار ما خود غذای رستوران است چیزی که اگر حذف شود محصولی برای فروش و عرضه وجود نخواهد داشت. شما می توانید با تمرکز بر  کانون کسب و کار خود آن را به بهترین وجه ممکن آغاز کنید. یعنی اگر شما بتوانید کانون کسب و کار خود که برای این مثال غذا است را به بهترین شکل ممکن با کیفیت بالا و با طعم و مزه متفاوت نسبت به سایر رقبا تولید کنید، می توانید به سرعت پیشرفت کنید و در مدت زمان کمتری موفق شوید.

شما می توانید از این سوالات برای پیدا کردن کانون کسب و کار خود استفاده کنید، کدام بخش از کسب و کارتان را نمی شود حذف کرد؟ و یا اگر آن مورد را حذف کنیم آیا کار ادامه پیدا خواهد کرد؟

بعنوان مثال در یک کسب و کار فروش لباس کانون و مرکز این کار خود لباس است یا در مورد تولیدی لباس مرکز و کانون این کسب و کار پارچه است. شما می  توانید با شناسایی مرکز و کانون کسب و کار خود با کار کردن و تمرکز روی آن کسب و کار خود را بهتر و موفق تر کنید. بعنوان مثال در کسب و کار تولیدی لباس که کانون و مرکز این کسب و کار پارچه است اگرشما بتوانید بهترین پارچه با بهترین کیفیت را با قیمت پایین تر نسبت به سایر رقبا پیدا کنید می توانید کسب و کار خود را بهتر و موفق تر آغاز کنید. پس حتما مرکز و کانون کسب و کار خود را پیدا کنید زیرا آن تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارد و  همچنین شما با بهتر کردن آن کسب و کار خود را می توانید بهتر و موفق تر کنید.

 

 

منبع:

ثروت دات کام

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی