تبلیغ شماره 1

کسی نیست که سودای ثروت و ثروتمند شدن را در خیال خود نپروراند، اما کمتر کسی پیدا می شود که خیالش با واقعیت زندگی اش یکی شود و در زندگی واقعی ثروتمند باشد. پول پارو کردن با فکر و خیال به دست نمی آید و مثل هر کار دیگری اصولی دارد. در واقع آنچه آدم ها را به دو دسته افراد معمولی و ثروتمند تقسیم می کند، طرز تفکر است و نه فکر و خیال.

 

در این مطلب از تفاوت های فکری افراد ثروتمند و معمولی برای شما می گوییم. دیگر انتخاب با خودتان است که جزو کدام دسته باشید.

 

۱- از نظر ثروتمندان فقر ریشه همه بدی هاست در حالیکه آدم های معمولی فکر می کنند پول چرک کف دست و ریشه همه بدی هاست.

۲- آدم های معمولی توجه به خود را بد می دانند، در حالیکه از نظر ثروتمندان توجه به خود نوعی پرهیزکاری است.

۳- از نظر ثروتمندان زندگی یعنی جنبش و حرکت و عمل، در حالیکه آدم های معمولی فکر می کنند همه چیز شانسی و الله بختکی است.

۴- آدم های معمولی فکر می کنند راه ثروتمند شدن از مسیر تحصیلات رسمی و َآکادمیک می گذرد، در حالیکه از نظر ثروتمندان برای ثروتمند شدن باید در دانش یا مهارت خاصی استاد بود.

۵- از نظر ثروتمندان آینده را باید دید، در حالیکه آدم های معمولی در خاطرات گذشته درجا می زنند.

۶- آدم های معمولی می خواهند با احساسات و جوگیری به پول برسند، در حالیکه از نظر ثروتمندان بهترین راه رسیدن به پول منطقی فکر کردن است.

۷- از نظر ثروتمندان برای پولدار شدن باید کاری را با عشق و علاقه انجام داد،در حالیکه آدم های معمولی معمولا برای کسب درآمد کارهایی را انجام می دهند که دوست ندارند .

۸- آدم های معمولی سطح توقعاتشان پایین است و در نتیجه ناامیدی به سراغشان نمی آید، در حالیکه از نظر ثروتمندان زندگی یعنی چالش و کلنجار رفتن با مشکلات بزرگ.

۹- از نظر ثروتمندان برای کسب ثروت خود فرد باید چیزی در چنته داشته باشد، در حالیکه آدم های معمولی فکر می کنند باید کار خاصی انجام داد تا به ثروت کلان رسید.

۱۰- آدم های معمولی فکر می کنند برای پولدار شدن باید سرمایه خوب اولیه داشت، در حالیکه از نظر ثروتمندان در قدم اول باید از پول دیگران استفاده کرد.

۱۱- از نظر ثروتمندان این طمع و احساس است که چرخ بازار را می چرخاند، در حالیکه آدم های معمولی فکر می کنند، بازارها را استراتژی و منطق هدایت می کنند.

۱۲- آدم های معمولی به کودکانشان یاد می دهند که چگونه تنها به زندگی ادامه دهند، در حالیکه از نظر ثروتمندان بچه ها باید یاد بگیرند که چگونه پولدار شوند.

۱۳- آدم های معمولی اجازه می دهند تا داشتن یا نداشتن پول عامل ایجاد استرس شان شود، در حالیکه از نظر ثروتمندان باید میان خود و ثروت صلح برقرار کرد.

۱۴- آدم های معمولی تفریح و سرگرمی را به یادگیری چیزهای جدید ترجیح می دهند، در حالیکه از نظر ثروتمندان یادگیری از تفریح اهمیت بیشتری دارد.

۱۵- آدم های معمولی فکر می کنند، ثروتمندان آدم های افاده ای هستند، در حالیکه از نظر ثروتمندان معاشرت تنها با افراد همفکر جذاب است.

۱۶- آدم های معمولی فکر می کنند در هر شرایطی باید تمرکز افراد روی پس انداز باشد، در حالیکه از نظر ثروتمندان زندگی یعنی خرج کردن.

۱۷- آدم های معمولی ترجیح می دهند برای در امان ماندن از هر خطری زندگی را بدون ریسک ادامه دهند، در حالیکه از نظر ثروتمندان دانستن وقت و زمان مناسب برای رفتن به دل حوادث پولشان را بیشتر می کند.

۱۸ -آدم های معمولی دوست دارند راحت باشند، در حالیکه از نظر ثروتمندان راحت بودن یعنی تردید و کنکاش.

۱۹ -آدم های معمولی هرگز ارتباطی بین پول و سلامتی پیدا نمی کنند، در حالیکه از نظر ثروتمندان پول می تواند زندگیشان را نجات دهد.

۲۰- آدم های معمولی فکر می کنند باید بین پول و خانواده ای خوشبخت یکی را انتخاب کنند، در حالیکه از نظر ثروتمندان می توان هر دوی اینها را با هم داشت.

 

 

منبع:

ثروت دات کام

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی