تبلیغ شماره 1

فرصت ها همیشه و در همه جا وجود دارند بخصوص در نزدیکی ما، اما این وظیفه ما است که بتوانیم آنها را شناسایی کنیم و از آنها برای رسیدن به موفقیت خودمان استفاده کنیم. در هیچ دوره ای مانند اکنون فرصت های فراوان برای موفق بودن و خوشبخت بودن در اختیار انسان ها قرار نداشته است. 

طی تحقیقاتی که بر روی زندگی بسیاری از افراد موفق و ثروتمند انجام شده نشان داده که این افراد اولین ایده ها و فرصت های ناب را در خانه و یا نزدیکی خود کشف کرده اند اما متاسفانه اغلب افراد بدنبال یافتن فرصت ها در دور دست ها هستند فرصت های بسیاری در نزدیکی ما وجود دارد که ما اگر با دقت به آنها بنگریم می توانیم آنها را شناسایی کنیم و از آنها برای رسیدنمان به موفقیت بهره ببریم.

به این داستان توجه کنید در سال های گذشته که تب جستجوی طلا در آمریکا به شدت بالا رفته بود چند تن از مردم آفرقا جنوبی تصمیم گرفتند برای استخراج طلا به آمریکا سفر کنند در جایی که آنها در آفریقا مشغول به کار بوده اند شیشه های رنگی زیبایی بود که مردم آنجا از آن برای بازی استفاده می کردند آنها مقداری از آن شیشه های رنگی را برای سرگرمی با خود برده بودند زمانی که به آمریکا رسیدند متوجه شدند این شیشه های زیبا الماس های گران قیمتی است که  فروش آنها می تواند زندگی آنها را برای همیشه عوض کند و آنها را ثروتمند کند  آنها به سرعت به سرزمین خود بازگشتند تا آن الماس های گران قیمت را جمع آوری کنند اما متوجه شدند فرد دیگری قبل از آنها همه الماس ها را با قیمت بسیار پایینی خریداری کرده است.

شما باید بتوانید فرصت های ارزشمندی را که در اطرافتان وجود دارد را شناسایی کنید و از آنها برای رسیدن به موفقیت خودتان استفاده کنید. باید با دقت و دید بازتری به اطرافتان نگاه کنید هزاران نفر با چیزهایی که در نظر دیگران کم ارزش و شاید هم بی ارزش تلقی می شد توانسته اند ثروتمند شوند چیزهایی که دیگران از آنها به سادگی عبور کرده اند. حتی وجود هر مشکلی یا کمبودی که در اطراف شما وجود داشته باشد می تواند یک فرصت ناب برای شما باشد که شما با رفع این مشکل می توانید سرنوشت خود را برای همیشه تغییر دهید.وقتی که شما بتوانید مشکلات مردم را به بهترین شکل ممکن حل کنید دیگر نیازی نیست که بدنبال پول و ثروت بروید بلکه این پول و ثروت است که خودش را به شما می رساند. بعنوان مثال جوانی که وقتی دید نامزد اون در هنگام دوخت و دوز سوزن به انگشتش می رود با ساخت انگشت دانه به ثروت بسیاری رسید این مثال ساده نشان می دهد که حتی مشکلات نیز می تواند فرصت های نابی را برای ما بوجود آورند اما نکته مهم این است که نگرش شما چگونه است می توانید اجازه دهید که مشکلات شما را نا امید و خسته کنند و یا می توانید از آنها فرصت های نابی برای موفقیت خودتان بوجود آورید.

فرصت ها در همه جا وجود دارند و به سادگی در اطراف ما هستند. باید این فرصت ها را دید و برای بدست آوردن آنها تلاش کرد. ببینید مردم چه چیزهایی نیاز دارند و یا با چه مشکلاتی روبرو هستند و شما چگونه می توانید این نیازها و یا مشکلات را به بهترین شکل بر طرف سازید.

در هیچ دوره ای مانند اکنون فرصت های فراوان برای موفق بودن و خوشبخت بودن در اختیار انسان ها قرار نداشته است. اکنون عصر فرصت هاست. دانش به بیشترین میزان خود رسیده است تبادل اطلاعات به آسانی امکان پذیر شده است شما باید از این فرصتی که در اختیار شما قرار داده شده بیشترین استفاده ممکن را ببرید و آن زندگی را که شایسته شما است را برای خودتان بوجود آورید.

 

 

منبع:

ثروت دات کام

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی