تبلیغ شماره 1

اگر از شما سوال بپرسند که چرا باید هر روز کار کنید؟ شما به سادگی جواب خواهید داد چون بتوانم پول بدست بیاورم .آیا به نظر شما این امکان دارد روز بیاید که دیگر لازم نباشد از روی اجبار برای کسب پول کار کنید و صبح زود از خواب بیدار شوید و خانه برای انجام کار ترک کنید؟

 

 آیا می توانید روزی را تصور کنید که برای کسب پول کاری را انجام ندهید اما حساب بانکی شما پر از پول باشد و هیچ گونه نگرانی و دق دقه ای برای تامین مخارج زندگی خود و پرداخت صورت حساب های خود حداقل برای چندین سال آینده نداشته باشید به این وضعیت استقلال مالی می گویند.حالا شما ممکن است از من بپرسید یا می توانیم به استقلال مالی برسیم؟  بله هرچیزی امکان دارد و اثباتش هم این است که افرادی قبل از شما توانسته اند به استقلال مالی برسند.

 

چگونه می توانیم به استقلال مالی برسیم؟

اولین چیزی که در مورد پول باید به آن توجه کنید این است که در مورد آن چطور صحبت می کنید من به شخصه  عاشق صحبت کردن در مورد پول هستم افرادی که دارای استقلال و آزادی مالی هستند در مورد پول بسیار پر شور با علاقه و مثبت حرف می زنند و آن را عاشقانه دوست دارند.اما افراد بسیار زیادی هستند که هر روز با افکار منفی خودشان در حال مبارزه با پول و فراوانی هستند و متاسفانه با این افکار خود مانع و سدی در برابر جریان یافتن پول و فراوانی به زندگی خود شده اند.

 

کلید های دست یابی به استقلال مالی

۱-باور به اینکه اتفاق و یا شخص دیگری باید برای شما آزادی مالی را بوجود آورد.

این اعتقاد و باور مانند این است که به سختی و خوب کار کنید و بخواهید رئیس تان را خوشحال کنید تا او حقوق و دستمزد شما را افزایش دهد و یا به شما جایزه دهد.یا منتظر رخ دادن اتفاق های مثل برنده شدن در قرعه کشی بانک باشید.و مثل های مشابه متاسفانه این افراد منتظر بوجود آمدن شرایطی بیرونی و رخ دادن یک معجزه هستند تا آنها را به استقلال مالی برساند که من با اطمینان به شما می گویم که هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. متاسفانه این باور که اتقاق و یا شخص دیگری غیر از خود شما می تواند برای شما آزادی و استقلال مالی را بوجود آورد یک پیام مخرب و منفی را به ذهن ناخودآگاه شما ارسال خواهد کرد که شما هیچ کنترلی بر اوضاع مالی خود ندارید و اگر این روند تکرار شود و ادامه پیدا کند ذهن ناخودآگاه این پیام را به عنوان یک واقعیت محض می پذیرد و رسیدن به استقلال و آزادی مالی فقط در حد یک آرزو و خیال باقی خواهد ماند.

برای رسیدن به استقلال مالی شما باید این باور و اعتقاد را در خودتان تقویت کنید که تنها کسی که می تواند و این قابلیت را دارد که شما را به استقلال و آزادی مالی برساند تنها خود شما هستید.

 

۲-شک داشتن نسبت به خودتان و توانایی هایی که دارید

متاسفانه باور های محدود کننده و مخربی مثل:

من به اندازه کافی خوب نیستم

سن و سال من بالا رفته و من مثل قدیم جوان و قدرتمند نیستم

من پول کافی برای شروع کار را ندارم

من تحصیلات بالایی ندارم و ……

داشتن چنین باورهای منفی و مخربی می تواند شما را به شدت عقب بکشد و مانع موفقیت و جذب پول و فراوانی به زندگی شما شوند برای رسیدن به استقلال و آزادی مالی باید فورا این باورهای منفی و مخرب را در ذهن خودتان متوقف کنید همچنین باید به خودتان و توانایی هایی که دارید ایمان داشته باشید و بتوانید مهارت ها و اعتماد به نفس را در خودتان تقویت کنید.

 

۳-داشتن باورهای مخرب و منفی نسبت به پول

این باور ها افکاری هستند که بواسط تکرار و گذشته زمان در ذهن ناخودآگاه ما حک شده اند و باور های ما را شکل داده اند ما این افکار را از دیگران مثل خانواده،دوستان،رسانه ها،نشریات و …. و یا به واسطه تجربیات شخصی خودمان در طول زندگی کسب می کنیم داشتن چنین باورهای منفی و مخربی نسبت به پول می تواند مانع جریان یافتن پول و ثروت به زندگی شما شود و همواره پول و ثروت را از شما دور کند

باورهای منفی و مخرب پول مثل

پول چرک کف دسته، افراد ثروتمند شیاد و متقلب هستند، پول مخالف معنویت است، پول و ثروت زیاد از راه های خلاف و غیر حلال بدست خواهد آمد.

برای رسیدن به آزادی و استقلال مالی زمان آن رسیده که تمامی آن ها را تغییر دهید شما باید باورهای منفی و مخربی را که نسبت به پول دارید با باورهای مثبت و ثروت آفرین جایگزین کنید.

شما می توانید از لینک زیر روش های جایگزین کردن باورهای منفی با باورهای مثبت و ثروت آفرین را بخوانید.

چگونه باورهای منفی و مخرب را با باورهای مثبت و ثروت آفرین جایگزین کنیم.

 

۴-نداشتن مدیریت پول

اگر شما فکر می کنید که نمی توانید پول خود را به درستی مدیریت کنید هرگز نمی توانید به آزادی و استقلال مالی برسید یعنی استعداد ثروتمند شدن را نخواهید داشت ما تبدیل به چیزی می شویم که به آن باور و اعتقاد داریم.

هیچکس با دانش مدیریت پول و علم سرمایه گذاری به دنیا نیامده است اما شما می توانید با تمرین این مهارت ها را کسب کنید.شما باید بتوانید هزینه های زندگی خود را مدیریت کنید و پول خود را صرفه جویی و پس انداز کنید افرادی که هیچ گونه مدیرتی بر روی پول خود ندارند و نمی توانند پس انداز کنند هرگز نمی توانند به آزادی و استقلال مالی برسند.شما می توانید از لینک زیر روش های صحیح پس انداز و سرمایه گذاری را ببینید.

 

 

منبع:

ثروت دات کام

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی