تبلیغ شماره 1

یکی از روش های ثروتمند شدن و رسیدن به استقلال مالی این است که در کاری که انجام می دهید متخصص و بهترین باشید و برای تبدیل شدن به بهترین فرد در هر کاری این است که کارها و مهارت هایی را بیشترین نتیجه را در کار و حرفه شما دارند را شناسایی کنید و بر روی آنها تمرکز کنید و آنها را به بهترین شکل و عالی به انجام برسانید.

 

شما نمی توانید در همه زمینه ها بهترین باشید ولی می توانید بهترین مهارت و برترین علاقه خود را در زندگی پیدا کنید، آن را به عنوان یک هدف در نظر بگیرید و تمام دلگرمی تان پیشرفت آن مهارت باشد هرکس استعداد ها و توانایی های خاصی دارد که می توانید با به حداکثر رساندن و پرورش آنها درآمد به مراتب بالاتری را نسبت به گذشته بدست آورد.شما می توانید کارهایی را که در آن مهارت دارید و به نحو عالی انجام می دهید را شناسایی کنید و سعی کنید در این زمینه انتخابی بهترین باشید.

در هر زمینه ای هر چقدر توانایی، دانش و مهارت بیشتری داشته باشید و آنها را بیشتر پرورش دهید شانس رسیدن به موقعیت های مطلوب نیز برای شما افزایش می یابد. داشتن تخصص و مهارت در هرکار و حرفه ای لازمه ی رسیدن به ثروت و استقلال مالی از طریق آن کار یا حرفه است بعنوان مثال افراد زیادی هستند که مکانیک هستند و در این حرفه مشغول به فعالیت هستند ولی اکثرا نه از وضع مالی خوبی برخوردار هستند و نه در زندگی خود به استقلال مالی رسیده اند و در اکثر مواقع سرشان خلوت است و مشتری بسیار کمی دارند اما در بین این افراد نیز برخی که بواسط علاقه، مهارت و تخصصی که در کارشان دارند همیشه بیشترین مشتری را دارند و از وضع مالی بسیار عالی برخوردار هستند و توانسته اند بواسط این شغل و حرفه خود به استقلال مالی نیز برسند. بنظر شما اختلاف این افراد با کسانی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند اما موفق نشده اند، در چیست؟ چرا این افراد توانسته اند با یک کار مشابه به ثروت و استقلال مالی دست پیدا کند در حالی که بسیاری از همکاران آنها شاید فقط می توانند مخارج خود و خانواده شان را تامین کنند؟علت این اختلاف از زمین تا آسمان در چیست؟

تمام این اختلافات در تخصص و مهارت خلاص می شود. بعضی بواسطه  مهارت و تخصصی که در کارشان داشته اند توانسته است به چنین جایگاهی دست پیدا کنند. موفقیت در هر کسب و کاری به این دو عامل مهم بستگی دارد یکی اینکه در آن حرفه و کار متخصص شوید و دوم اینکه دانش خود در آن زمینه و حوزه بالا ببرید. دانش و مهارت های شما توانایی کسب درآمدتان را مشخص می کند.

 

می توانید برای دست یابی به مهارت ها و کارها  با ارزش و پر بازده کار و حرفه خود این سوالات را از خود بپرسید:

شما در چه زمینه ای تخصص و مهارت دارید؟

به چه مهارت ها و تخصص هایی نیاز دارید تا از طریق آنها بتوانید به بالاترین حد درآمد برسید؟

دانش و مهارت هایی که برای رسیدن به استقلال مالی نیازمند هستید کدام است؟

کدام مهارت است که اگر آن را بیاموزید و در خود تقویت کنید بیشترین اثر مثبت و سود را در کار شما به جا می گذارد؟

پاسخی که به این سؤالات می دهید را به عنوان اهدافی دقیق بنویسید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی و تلاش کنید.

 دنیا روز به روز به سمت پیشرفت و بهتر شدن می رود و اگر میخواهید از این غافله جا نمانید باید دانش و مهارت های خود را به روز کنید. اگر می خواهید در حوضه کاری خود جزء  نفرات اول قرار بگیرید و در این جایگاه باقی بمانید و میزان درآمد خود را بطور چشمگیری افزایش دهید باید به طور مداوم مهارت ها و دانش خود را افزایش دهید و به روز نگه دارید.اگر واقعا رسیدن به ثروت و استقلال مالی برای تان یک خواسته قلبی و اصلی است باید سعی کنید جز ده نفر اول حوضه خودتان باشید تا توانید به استقلال مالی و ثروت دست یابید.

 

اگر کار خود را به بهترین وجه ممکن انجام دهید آنگاه پول به سمت شما خواهد آمد. چون افرادی که به شما احتیاج دارند به سمت شما جذب می شوند، از شما تقاضا می کنند، از شما خواهش می کنند و با رضایت به شما پول می دهند.

خوشبختانه مهارت و تخصص آموختنی است و این را بدانید که تمرین و تکرار بهای بدست آوردن مهارت و تخصص است. چیزی را که مدام و مرتب تمرین و تکرار کنید به یک عادت جدید ذهنی وعملی در خواهد آمد و به مهارت شما تبدیل خواهد شد.

 

 

منبع:

ثروت دات کام

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی