تبلیغ شماره 1

یکی از مهمترین زیر شاخه های قانون های جذب برای دریافت بیشتر هرچیزی بخشیدن است. بسیاری از مردم این قانون اصلی زندگی را متوجه  نمی شوند و این حقیقت را در نمی یابند که برای افزایش قدرت جذب، نخست باید بدهند و ببخشند. بخشیدن کار بسیار قدرتمندی برای جذب بیشتر است؛ زیرا وقتی به کسی چیزی می دهی و می بخشی، در واقع می گویی «من خیلی دارم که می توانم به دیگران کمک کنم و ببخشم.» مطمئناً تعجب نمی کنید اگر بدانی که ثروتمند ترین مردم کره زمین، بسیار انسان دوست هستند. 

 آنها مبالغ هنگفتی به دیگران می بخشند و به خاطر وجود قانون جذب، جهان کائنات فرصت های تازه ای برایشان خلق می کند و پولی را که بخشیده اند چند برابر می کند و به آنها برمی گرداند! حالا دیگر تصمیم با شماست که دوست دارید چقدر ببخشید و چقدر دروازه های پول و ثروت را بسوی خود باز کنید.

 

اگر فکر کنید «من به اندازه کافی پول ندارم که به دیگران ببخشم» بله درست است! به همین دلیل است که به اندازه کافی پول ندارید. هر وقت فکر می کنید به اندازه کافی پول ندارید که به دیگران ببخشید، شروع کنید به پول بخشیدن به دیگران. وقتی به بخشش اعتقاد داشته باشید، قانون جذب هم  بیشتر به شما می بخشد، تا شما هم بیشتر به دیگران ببخشید.

 

تفاوت زیادی میان بخشیدن به دیگران و فداکاری وجود دارد. بخشیدن از صمیم قلب، قلبی که لبریز از احساسات باشد، احساس خوبی به انسان می دهد؛ درحالی که از خود گذشتگی و ایثار، احساس خوبی به انسان نمی دهد. این دو را با هم اشتباه نگیرید. این دو به کلی با هم متفاوت هستند. دومی باعث می شود احساس کنید کمتر دارید و خودتان محتاج هستید؛ اما حالت اول باعث می شود احساس کنید بیش از حد نیازتان دارید. اولی احساس خوبی به شما می دهد اما آن یکی این طور نیست.

 

بخشش از صمیم قلب یکی از شادی بخش ترین کارهایی است که می توانید انجام بدهید و قانون جذب این پیام را دریافت و پول بیشتری رابه زندگی شما سرا زیر می کند. دنیای بیرون دنیای آثار و نتایج افکار شما است. افکار و انرژی خود را روی پول، ثروت و بخشش متمرکز کنید و در درونتان شاد و ثروتمند باشید و با تمام وجودتان این احساس را به دنیا انتقال دهید تابتوانید بهشت واقعی را روی زمین تجربه کنید.

 


نکته مهمی که در مورد بخشیدن مهم است این است که فرقی نمی کند که به چه کسی می بخشید نکته مهم این است که این بخشش حس و حال خوبی به شما بدهد؛ شاید برای شما هم بارها پیش آمده که اصلا با میل و رغبت بخشش نکردین و این عمل حتی باعث ناراحتی و رنجش شما شده است. در واقع این نوع بخشش نه تنها باعث احساس خوب در شما نمی شود، بلکه پول و ثروت را نیز از شما دور می کند؛ اما زمانی که با رقبت و با لذت بدون هیچگونه چشم داشتی می بخشید این بخشش نه تنها در شما حس خوبی ایجاد می کند؛ بلکه چندین برابر آن به سوی شما بازخواهد گشت. در بخشش سخاوت داشته باشید و از منظر فراوانی و دارندگی به این موضوع نگاه کنید نه فقر و نداری.

 

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بخشش حتما نباید به افراد نیازمند باشد؛ بلکه می تواند به هرکسی و هر جایی که باعث شادی شما می شوند و یا به نوعی در شما احساس خوبی ایجاد میکند هم باشد. بعنوان مثال خرید یک هدیه برای یک دوست و یا حتی یکی از اعضای خانواده 

 

شاید عجیب به نظر برسد، اما هرچه بیشتر ببخشید، بیشتر به دست می آورید؛ وگرنه نمی توانید پول و ثروت بیشتری بدست بیاورید و به اصطلاح پول خود را به جریان بیاندازید. به هر کسی که از نظر روحی به شما حس خوبی می دهد، آزادانه و آشکارا ببخشید. با خودتان عهد ببندید همیشه ۱۰ درصد آنچه را دریافت می کنید، ببخشید.


مهم‌ترین کلید جذب ثروت، بخشش است. متاسفانه اکثر افراد بیشتر به این فکر می‌کنند که چطور می‌توانند دریافت کنند یا چیزی را به دست آورند. این طرز فکر یعنی اینکه ما کمبود مالی داریم و اما زمانی که شما می بخشید یعنی اینکه دارا و غنی هستید.  زندگی ما زمانی تغییر خواهد کرد و ثروت را به سوی خود جذب خواهیم کرد که تمرکزمان را از این موضوع که چه می‌توانیم به دست آوریم بر اینکه چه چیزهایی می‌توانیم ببخشیم تغییر دهیم.

 

 

منبع:

ثروت دات کام

 

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی