تبلیغ شماره 1

آیا وقتی خوابید، پول درمی آورید! خیلی رویایی‌تر از آن به نظر می‌رسد که واقعیت داشته باشد؟ اما باید بدانید که با روش‌های زیر می‌توانید وقتی در خواب هستید نیز پولساز شوید!

شروع به نوشتن وبلاگ کنید.

شاید محبوب‌ترین روش برای کسب درآمد منفعلانه  و رسیدن به پول این است که شروع به نوشتن وبلاگی کنید. فقط چند دقیقه کافی است تا وبلاگتان را راه‌اندازی و آغاز به کار کنید؛ باید دامنه‌ای بخرید و هزینه ‌هاست را برای مدتی مشخص بپردازید. بعد از آن باید محتوای خیلی خوبی ایجاد کنید تا مردم به خواندن آن علاقه‌مند شوند و آن را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، اگر شما حسابداری هستید که مسئولیت رسیدگی به امور مالیاتی یک شرکت کوچک را بر عهده دارید، می‌توانید وبلاگی در همین زمینه راه‌اندازی کنید. با این کار می‌توانید در ماه اول صدها خواننده را به وبلاگ خود بکشانید و پول به دست آورید.
اطمینان پیدا کنید موضوعاتی که در موردشان می‌نویسید، موضوعات جذابی باشند. اگر بخواهید در مورد نوار کاست‌های قدیمی بنویسید، احتمالا افراد کمی هستند که به این موضوع علاقه نشان دهند. اما باز هم از کجا معلوم؟! امتحانش کنید.


زمانی که تعداد مخاطبان زیادی به دست آوردید، می‌توانید با روش‌های زیر از وبلاگتان کسب درآمد کنید:

تبلیغات کلیکی: می‌توانید محصولات یا خدمات دیگران را در وبلاگتان معرفی کنید؛ اما باید مطمئن شوید که آنها به موضوع وبلاگتان مرتبط هستند. به عنوان مثال، وبلاگی که در مورد حسابداری و امور مالیاتی است، می‌تواند محصولات نرم‌افزاری مربوط به حسابداری را تبلیغ کند. زمانی که لینک تبلیغ موردنظر را در وبلاگ خود بگذارید، به ازای هر کلیک مبلغی به حسابتان واریز می‌شود.


تبلیغات: اگر وبلاگ یا وب‌سایتتان ترافیک کافی داشته باشد، می‌تواند به گزینه خوبی برای تبلیغات تبدیل شود. با پولتبلیغاتی کم شروع کنید تا مشتریان خود را جذب کنید. اما کم‌کم می‌توانید این هزینه را با افزایش ترافیک وبلاگتان افزایش دهید. باز هم می‌گوییم، برای این کار وبلاگتان باید کیفیت خیلی خوبی داشته باشد.


محتوای اطلاعاتی خود را به فروش برسانید.
اگر در زمینه خاصی اطلاعات کافی دارید، می‌توانید محصولاتی مانند کتاب الکترونیک یا کلیپ‌های ویدئویی بسازید و آنها را در وبلاگ خود بفروشید. شاید ساخت و بازاریابی محصولاتتان کار سختی باشد، اما زمانی که شهرت کافی به دست آوردید، می‌توانید روی مبل لم بدهید و از سود کارتان لذت ببرید.


اشتراک ویژه‌ای در وب‌سایتتان قرار بدهید و برایش تعرفه‌ای مشخص کنید.
اگر وب‌سایتتان شهرت خوبی به دست آورده، می‌توانید بخشی از محتوایی را که منتشر می‌کنید فقط در دسترس افرادی قرار دهید که اشتراک ویژه وب‌سایتتان را خریداری کرده و به صورت ماهانه تعرفه مشخصی را پرداخت می‌کنند. این محتوای ویژه باید واقعا از کیفیت بالایی برخوردار باشد.


در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید.
زمانی که سهامی می‌خرید، به یکی از سهامداران آن شرکت تبدیل می‌شوید. این موضوع یعنی در سود و زیان آن شرکت سهیم خواهید بود. سال‌هاست که خرید سهام یکی از مشهورترین روش‌های کسب درآمد منفعلانه و رسیدن به پول ا‌ست و به لطف اینترنت، جست‌وجو و سرمایه‌گذاری در بازار بورس از همیشه ساده‌تر شده است. به خاطر داشته باشید سهامی که خریداری می‌کنید، در طول زمان دچار تغییرات خواهد شد. به عنوان مثال، می‌توانید سهام‌های رو به رشدی بخرید تا وقتی فرزندتان می‌خواست به دانشگاه برود، از سود آن استفاده کند.


تدریس کنید.
نه! در مورد کلاس‌های واقعی و تدریس به شاگردانی که دور تا دور کلاس نشسته‌اند، صحبت نمی‌کنیم! نگاهی به کسب‌و‌کار خود بیندازید و نکاتی را که باعث موفقیتتان در آن زمینه شده فهرست کنید و در مورد آنها با افراد و کارآفرینانی صحبت کنید که می‌خواهند مانند شما به موفقیت  و پول برسند. به عنوان مثال فرض می‌کنیم که شما یک فست‌فود موفق دارید. شاید فکر کنید که با چنین شغلی هرگز نمی‌توانید روی بحث آموزشی کارتان حسابی باز کنید. اما اشتباه می‌کنید. می‌توانید کتابی در مورد روش‌های موفقیت شخصی‌تان بنویسید یا ویدئوهایی درباره دستورهای غذایی خانوادگی‌تان تهیه کنید و به اشتراک بگذارید.
فایده دیگر این کار این است که به عنوان یکی از پرچمداران این حیطه  معرفی خواهید شد و شهرتی به دست خواهید آورد که تاثیر زیادی بر نام تجاری کسب‌و‌کارتان خواهد گذاشت. از این شهرت استفاده کنید تا افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند و مشتریان بیشتری به دست آورید.

 

 

منبع:

خلاقیت

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی