تبلیغ شماره 1

میلیاردر بودن فراتر از داشتن یک حساب بانکی پر از پول است. سرمایه گذاری برای خیلی از افراد واژه ای بیگانه ای است ولی نه برای میلیاردرها. رویای همه افراد این است که شرایط مالیشان بهتر شده و بتوانند از زندگی سخت به یک زندگی لوکس و راحت تغییر وضعیت دهند.

 برای تبدیل شدن به یک میلیاردر، فرصت ها را ایجاد کنید، عاقلانه سرمایه گذاری کنید و ثروت  خود را حفظ کنید. در اینجا نظریه ای کامل برای میلیاردر شدن را

با شما در میان میگذاریم.

 

 

ایجاد فرصت ها
بسیار مطالعه کنید:

معمولاً میلیاردر شدن اتفاقی نیست و باید برای رسیدن به هدف استقلال مالی و سرمایه زیاد، زحمت زیادی هم بکشید و تلاش و پشتکار بالایی داشته باشید. با مطالعه درباره نرخ های بهره، تعرفه های مالیاتی و سود سهام، یک میلیاردر شوید. اطلاعات در این زمینه به شما کمک می کند که درست سرمایه گذاری کرده و به سود معقولی برسید. 

درباره مسائل  مالی و کارآفرینی مطالعه کنید. نیازهای مصرف کننده خود را شناسایی کنید و سپس مدل های کارآمد کسب و کار را  ایجاد کنید که این نیازها را برآورده کند و مصرف کننده را از شما راضی و خشنود نگه دارد. در حال حاضر، مهارت های علم کامپیوتر و تکنولوژی های جدید، در دسته بندی شغل های سودآور قرار می گیرند. 

شاید تا به حال نشنیده باشید اما مشاغلی از دسته علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی همه روزه در حال گسترش و پیشرفت هستند. شرکت در دوره هایی برای تقویت مهارت در این چند مورد می تواند فرصت شما را برای پیدا کردن شغلی مرتبط افزایش داده و روزی شما را از لحاظ مالی بی نیاز کند. 

درباره میلیاردرهای موفق مطالعه کنید مثل؛ وارن بافت، بیل گیتس یا جان هانتسمن، با پول هوشیارانه برخورد کنید تا بیشتر به سمت شما بیاید.

 

در هزینه ها صرفه جویی کنید:

به قول یک ضرب المثل قدیمی «پول، پول میاره». ازدرآمد خود یک مبلغ مشخصی را در یک حساب بانکی کنار بگذارید تا هم به آن سود تعلق بگیرد و هم در آینده بتوانید با آن مبلغ سرمایه گذاری کنید. این مبلغ کنار گذاشته شده برای افراد مجرد با افراد متاهل فرق می کند. که در فایل تصویری موجود در وب سایت به طور مجزا برای افراد مجرد و متاهل این موضوع کاملاً باز شده و توضیحات جزئی در موردش ارائه شده است. 

درباره اینکه چه مبلغی از درآمدتان را صرف پس انداز خواهید کرد، تصمیم بگیرید. حتی اگر از درآمد ماهانه خود ۵۰ هزار تومان را هم کنار بگذارید در عرض چند ماه یا حتی چند سال به مبلغ قابل توجهی تبدیل شده و می توانید از آن جهت سرمایه گذاری استفاده کنید. 

زمانی که پول پس انداز شده شما به حد کافی زیاد شد می توانید در سرمایه گذاری های پر ریسک شرکت کنید و این تنها تحت شرایطی است که از دست دادن آن پول شما را در مضیقه مالی قرار ندهد. 

 

افتتاح حساب بازنشستگی:

امکان ایجاد حساب بازنشستگی در تمامی بانک ها و موسسات مالی فراهم است. شما از این طریق می توانید برای آینده خود برنامه ریزی مالی داشته باشید و پول خود را در آنجا پس انداز کنید. باری پس انداز میلیاردها تومان پول از همین حالا این کار را شروع کنید. بسته به موسسه مالی که در آن سپرده خواهیدگذاشت، مبلغی را باید در ابتدا وارد حساب کنید، برای کسب اطلاع از نحوه سپرده گذاری حتماً از یک مشاور مالی کمک بگیرید.

 

بدهی های خود را تصویه کنید:

 پیشرفت با وجود بدهی تقریباً امکان ناپذیر است. وام های دانشجویی و بدهی های بانکی باید در اسرع وقت پرداخت شوند. در غیر این صورت حساب های بانکی شما مسدود می شود، با مشکلات حقوقی مواجه می شوید و در کنار همه این موارد استرس و فشار روحی زیادی به شما وارد شده و باعث می شود خود را یک بازنده بدانید. در صورتی که چنین نیست. 

 

یک برنامه ریزی پنج ساله داشته باشید:

میزان پولی که برای سپرده خود در طول  ۵ سال کنار می گذارید را حساب کنید. بهترین راه برای استفاده از آن پول را پیدا کنید، فرقی نمی کند که با آن پول سرمایه گذاری کنید، یک کسب و کار شروع کنید یا یا پول خود را برای دریافت سود در سپرده گذاری بانک قرار دهید.

امور مالی را جزو اولویت های اصلی قرار دهید. اهداف مالی خود را روی کاغذ بنویسید و به طور مرتب به آنها مراجعه کنید. برای حفظ انگیزه در پروژه های مالی، برای خود یادداشت بنویسید و همیشه آن یادداشت ها را در معرض دید خود قرار دهید. مثلاً آنها را بر روی آینه دستشویی یا داشبورد ماشین خود بچسبانید. 

 

سرمایه گذاری
خرید املاک و مستغلات:

یک روش رایج برای سرمایه گذاری خرید املاک و مستغلات است. ارزش مالی املاک همیشه رو به افزایش است و سرمایه گذاری در این بخش می تواند شما را به سود زیادی برساند و می تواند بازدهی خوبی در سرمایه گذاری برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید سرمایه خود را اجاره و توسعه دهید یا حتی با ملک دیگری البته با سود تعویض کنید.

مراقب باشید که در دوره رکود کاذب اقتصادی سرمایه گذاری نکنید و اطمینان حاصل کنید که توانایی مالی پرداخت وام مسکن خود را بصورت ماهانه دارید. پیشنهاد بنده این است که قبل از سرمایه گذاری در بحث املاک حتماً از قبل تحقیقات خود را تکمیل کنید و بعد با آگاهی کامل و اطمینان خاطر پول خود را در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

 

سرمایه گذاری در کسب و کار:

یکی دیگر از راه های مطمئن برای بدست آوردن درآمد بالا، راه اندازی یک کسب و کار برای خودتان است. شرکتی را پیدا یا بنیان گذاری کنید که محصول دلخواه شما یا اکثر مصرف کننده ها را تولید کند و برای بهبود شرایط آن زمان و پول خود را هزینه کنید. درباره آن صنعت اطلاعات جمع آوری کنید تا بتونید شرایط خوب و بد سرمایه گذاری را تشخیص دهید.

سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر و همچنین تکنولوژی می تواند برای شما به شدت سودآور باشد. طبق پیش بینی ها در چند دهه آینده این کسب و کارها رونق بسیار زیادی پیدا خواهند کرد. پس بهتر است همین حالا سرمایه گذاری کنید. 

 

خرید و فروش سهام:

شرکت در بازار بورس و سهام روش خوبی برای افزایش ثروت است.قبل از اینکه سهامی را بخرید به دقت بازار را رصد کنید و به میزان موفقیت سهام شرکت های مختلف در بازار بورس تسلط کامل داشته باشید. این کار مستلزم گذراندن دوره های مختلف بورس، حضور در بازار و توجه به بخش سهام است.

برای خرید سهام های پر سود گوش به زنگ باشید. شما می توانید در طول ماه بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان سهام بخرید و این تنها برای شروع است. اکثر سهام ها در طولانی مدت تغییر می کنند. این را هم بدانید بعد از قرار گرفتن در این مسیر برای موفقیت بیشتر باید توانایی پذیرش ریسک بالایی را داشته باشید و اگر این قدرت را در خود نمی بینید این بخش از سرمایه گذاری را به شما توصیه نمی کنیم ولی اگر این ایده برای شما مناسب بود در کنار دریافت سود فراوان خود را برای پذیرش خطرات آن هم آماده کنید.

 

افتتاح حساب سپرده طولانی مدت:

جهت افتتاح این گونه حساب های بانکی به شعب بانک ها یا موسسات مالی و اعتباری مورد نظر خود مراجعه کنید و مراحل افتتاح حساب را طی کنید و پول خود را در سپرده طولانی مدت قرار دهید. یکی از مزیت های این نوع حساب ها سود بیشتر آنها است نسبت به حساب های عادی و یکی دیگر از فواید آن این است که شما نمی توانید از حساب خود پولی برداشت کنید یعنی در واقع شما با این کار یک سرمایه گذاری را برای خود آغاز کرده اید. 

به گفته خیلی از افراد که از بازار کسب و کار هیچ اطلاعی ندارند و به هیچ عنوان خاصیت ریسک پذیری ندارند این روش یکی از امن ترین راه ها برای حفظ و افزایش سرمایه مالی است. 

 

سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی:

اوراق قرضه همان بهره صادر شده توسط سازمان های دولتی، مانند خزانه دولت است که هیچ گونه خطری بصورت پیش فرض ندارد. این دولت است که کنترل چاپ پول را بر عهده دارد. دولت می تواند برای پوشش سرمایه گذاری هر تعداد که بخواهد پول چاپ کند. بنابراین این سرمایه گذاری نسبتاً امن است و راه خوبی برای کسب ثروت محسوب می شود. 

با یک کارگزار سهام قابل اعتماد صحبت کنید و یک طرح خرید اوراق قرضه را در نظر داشته باشید تا بتوانید در روش های سرمایه گذاری خود تنوع ایجاد کنید و همه راه هار ا برای رسیدن به هدف خود یعنی «میلیاردر شدن» امتحان کرده باشید. 

 

حفظ ثروت
با کارگزاران حرفه ای بورس مشورت کنید:

پول هم به اندازه مشورت با این افراد حائز اهمیت است. پس از جمع آوری مقدار قابل ملاحظه ای از ثروت، دیگر نیازی نیست جلوی مانیتور کامپیوتر خود بنشینید و بالا پایین رفتن اعداد و نموودارهای بورس را زیر نظر داشته باشید. در عوض، به فکر خوشگذرانی و تفریح با ثروت جمع آوری شده خود باشید. 

 

سرمایه گذاری های متنوع انجام دهید:

پول خود را در یک جا سرمایه گذاری نکنید. پول خود را در  سهام، املاک و مستغلات، اوراق قرضه، و غیره سرمایه گذاری کنید. در ایجاد تنوع در سرمایه گذاری هم باید از افراد موفق مشورت بگیرید و طبق گفته آنها عمل کنید. 

چیزی که آنها به شما خواهند گفت به احتمال زیاد این است که همه پول خود را در یک حوزه سرمایه گذاری نکنید چون اگر خدایی نکرده آن پول از دست رفت وضعیت مالی شما از کنترلتان خارج نشود و تنها بخش کوچکی از پول خود را از دست داده باشید.

 

تصمیمات مالی هوشمندانه بگیرید: 

اینترنت از طرح های سهام ارزان قیمت پر است. در فضای اینترنت افراد سودجویی قرار دارند که با شعارهای « یک شبه پولدار شوید» ممکن است افراد نامطلع را گول بزنند و در تصیم گیری های ملی آنها تأثیر منفی بگذارند. در رابطه با سرمایه گذاری ابتدا تحقیق کنید و بعد عمر خود را در این راه بگذرانید. 

 برای تبدیل شدن به میلیاردر یک شبه استثنائات بسیار کمی وجود دارد. تنوع بخشیدن در سرمایه گذاری و ورود به عرصه های مختلف کسب ثروت می تواند دانش مالی شما را افزایش دهد چیزی که این روزها کمتر بین افراد جامعه می بینیم. توجه داشته باشید که همیشه عاقلانه عمل کنید، همه شرایط را بسنجید و هرگز عجولانه تصمیم نگیرید.

مورد مهم دیگری که مطرح می شود این است که بدانید چه زمانی تحت شرایط بد بازار اقتصادی سرمایه خود را بیرون بکشید. اگر در اطراف شما کارگزاران حرفه ای بورس حضور دارند از توصیه های آنها استفاده کنید، 

اگر فرصتی برای فروش سهام خود و کسب سود بالایی را پیدا کردید، این ریسک را بپذیرید و سهم خود را بفروشید و از سود بدست آمده در جایی دیگر سرمایه گذاری کنید.

 

مثل یک میلیاردر رفتار کنید:

اگر می خواهید میلیاردر باشید پس مثل یک میلیاردر رفتار کنید. با افراد پولدار  نشست و برخواست داشته باشید. از  با افراد پولدار  افراد ثرومن در مسیر زندگشان استفاده کنید. به هنر اهمیت دهید، به مسافرت بروید و از غذا خوردن در رستوران های لوکس لذت ببرید. 

بین پولی که به شما ارث رسیده و پولی که با زحمت بدست آمده تفاوت قابل توجهی وجود دارد. برای حفظ سرمایه خود هوشمندانه قدم بردارید و از مشورت با افراد آگاه در زمینه های مالی و اقتصادی غافل نشوید. کمک این افراد می تواند مانند چراغی راه را برای شما روشن کند تا مسیر امنی را برای کسب ثروت طی کنید.

 

نتیجه گیری:

برای میلیاردر شدن راه سختی پیش رو داریم و هرگز نباید در این مسیر سخت ناامید شویم. روش های مختلف سرمایه گذاری را برای آینده خود در نظر بگیرید تا در زمان پیری که دیگر توان کار کردن ندارید، حساب بانکی شما برایتان کار کند.

 

 

منبع:

ماهان تیموری

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی