تبلیغ شماره 1

راه های کسب درآمد، زیادی وجود دارد و امروزه اکثر افراد دانشگاه رفته اند و مدارک تحصیلی بالایی دارند، اما الآن دوره ی مهارت است و اگر مهارتی نداشته باشید نمی توانید ثروتمند شوید. اگر ذهنتان را محدود به مدرک تحصیلیتان کنید راه های کسب درآمد را به روی خود بسته اید. اگر می خواهید میلیونر شوید ابتدا باید شروع کنید به خود اعتماد کنید و به محدودیت هایی که ذهنتان می سازد غلبه کنید. شما برای به سرانجام رساندن هر کاری باید روی آن کار متمرکز شوید. در این مقاله چند نمونه از راه های کسب درآمد بیان شده است.

 

چاپ سیلیک انجام دهید 

به چاپ روی سطح مسطح ، چاپ سیلک می گویند. شما می توانید چاپ تبلیغات روی نایلون مغازه های مختلف را سفارش بگیرید و انجام دهید. تصاویر خاص و مورد نظر مشتریانتان و حتی  تصاویر خلاقانه و طرح های خلاقانه که حسی متفاوت بودن و یا حسی که آنها را به دوران و خاطراتی در گذشته که مال دوره ی خاصی بوده است را  روی لباس ، شال و روسری  طراحی کنید. 

و همینطور روی کیف های پارچه ای ساده طرحی متفاوت را ایجاد کنید. می توانید از طرح های سه بعدی هم استفاده کنید وآنها را از حالت معمولشان خارج کنید و همینطور چاپ روی سی دی که بسیاری از موسسات و شرکت ه ا و افراد می خواهند  نماد شرکتشان و یا تصاویر مورد نظرشان  را روی سی دی چاپ کنند و شما این کار را انجام دهید.برای چاپ سیلیک علاوه بر دستگاه چاپ سیلیک لوازم دیگری شامل : شابلن آماده، گیره چاپ، کاردک یا پارو، توری مخصوص چاپ سیلیک و  لاک حساس نیاز است.

 

 

طراحی کنید 

ابتدا یک دوره ی حرفه ای آموزش گرافیک شرکت کنید و سپس می توانید قرار داد ببندید و در منزل خودتان کارهای طراحی جلد کتاب ، آگهی ، مجله را انجام دهید. می توانید به صورت حرفه ای و تخصصی  روی عکسهای قدیمی و فرسوده  کار کنید. هزینه گرافیک و چاپ یک عکس ۸۰۰۰ هزار تومان است.

اگر شما روزی روی ۵ عکس هم کار کنید می شود،روزی ۴۰۰۰۰ هزار تومان که در ماه می شود یک میلیون و دویست هزار تومان که هزینه های جانبی آن حدود ۲۰۰هزار تومان می شود. البته شما می توانید در طول روز روی عکس های بیشتری کار کنید و هر چه در این کار متخصص تر و سریع تر شوید می توانید سفارشات بیشتری داشته باشید و در آن کار خلاقیت داشته باشید و کارتان را گسترش دهید.و حتی خودتان کارتان را آموزش دهید.

 

کلاس درس آنلاین داشته باشید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید مهارتهای خود را به صورت آنلاین آموزش دهید و یک کلاس درس آنلاین داشته باشید. برخی از مهارتها به گونه ای هستند که افراد زیادی حاضرند برای یادگیری آنها پول خرج کنند. به عنوان یک مثال خوب در این زمینه میتوان به مهارت زبان انگلیسی اشاره کرد. اگر شما در این زمینه دارای توانایی هستید و مهارت مکالمه ای بالایی نیز دارید می توانید با یک کامپیوتر شخصی، دسترسی داشتن به اینترنت و اسکایپ یک مدرس آنلاین زبان انگلیسی باشید.

این کار چندین سال است که در کشورهای اروپایی مورد توجه قرار گرفته است. افرادی در اروپا هستند که تلاش میک نند از طریق مکالمه به کسانی که زبان انگلیسی را به خوبی بلد نیستند این مهارت را بیاموزند. مشتریان این افراد اکثرا ساکنان کشورهای شرق آسیا و کسانی هستند که قصد دارند به کشورهای اروپایی سفر کنند.

مدتی است که دیده می شود برخی از افراد در کشور خودمان نیز از این روش برای آموزش زبان انگلیسی به دیگر هموطنانمان استفاده می کنند. اگر شما دارای مهارت کافی در این زمینه هستید می توانید در خانه خود بنشینید و با اموزش این مهارت به کسب درامد بپردازید و تبدیل به یک معلم انگلیسی آنلاین شوید و  کسب و کار جدید خود را آغاز کنید.

 

بسته بندی مواد غذایی

یکی از کارهایی که شما می توانید با سرمایه کم آن را شروع کنید بسته بندی مواد غذایی است. شما می توانید این کار را در فضایی کوچک و حتی درمنزل خود انجام دهید. به عنوان مثال میتوان به بسته بندی و عرضه حبوبات اشاره کرد. شما می توانید حبوبات را به صورت فله ای و با قمت عمده عرضه کنید و بعد از تمیز کردن و بسته بندی آن را عرضه کنید. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید داشتن دستگاه های کوچک خانگی برای بسته بندی حبوبات است.

از آنجایی که قیمت حبوبات فروخته شده به صورت فله ای با قیمت حبوبات فروخته شده به صورت بسته بندی شده تفاوت زیادی دارد این کار میتواند سودهی مناسبی برای شما داشته باشد. با کمی مهارت بازاریابی و استفاده از بسته بندیهای زیبا می توانید به راحتی بازار فروش خوبی را داشته باشید و خیلی سریع به فکر گسترش کسب و کار خود بیافتید. از این روش می توانید برای فروش محصولات دیگر مانند قند، سبزیجات و حتی چیپسهای میوه و تنقلات نیز استفاده کنید. 

این نکته را در نظر بگیرید که اگر کسب و کار شما بتواند یکی از نیازهای مردم را برطرف کند شما موفق خواهید شد. زندگی ماشینی امروز باعث شده است که افراد وقت کمی برای انجام چینین کارهایی داشته باشند و شما با فروش محصولات آماده و بسته بندی شده می توانید این نیاز انها را برطرف کنید و به اهداف خود نیز برسید.

 

 

اپلیکیشن بسازید

این روزها گوشیهای هوشمند در همه جا دیده می شوند و به نظر می رسد عطش برای اپلیکیشنهای جدید پایانی نخواهد داشت. اگر در این زمینه مهارت دارید و می توانید یک اپلیکیشن بسازید این کار می تواند درآمد باور نکردنی را برای شما به همراه داشته باشد البته برای رسیدن به این هدف باید ایده ای جالب و نو برای اپیکیشن خود داشته باشید. اپلیکیشن  ها  زمانی مورد توجه و استقبال قرار می گیرند که بتوانند قسمتی از زندگی افراد را راحت تر کنند و یا یکی از نیازهای انها را برطرف کنند. اگر ایده جدیدی برای ساخت یک اپلیکیشن دارید که این خصوصیت را داشته باشد شانس زیادی برای کسب درامدهای بالا خواهید داشت.

 

تعمیر کامپیوتر در محل

اگر در زمینه تعمیر کامپیوتر دارای مهارت هستید می توانید از این مهارت به راحتی کسب درامد کنید. امروزه کامپیوترها در همه جا دیده می شوند حتی دیدن یک کامپیوتر در یک بقالی یا کسب و کارها ی اینچنینی نیز دیگر چیز عجیبی به شمار نمیرود. اگر سرمایه کافی برای داشتن یک مغازه تعمیر کامپیوتر را ندارید بهتر است این موضوع را بدانید  که بسیاری از افراد دوست دارند کامپیوترشان در محل تعمیر شود. این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت انها باعث می شود که دیگر زحمت جا به جایی کامپیوتر را نیز نداشته باشند.

شما می توانید با ارائه این خدمات علاوه بر هزینه تعمیر کامپیوتر هزینه را نیز برای رفت و امد خود به محل انها در نظر بگیرید. با وجود هزینه رفت آمد باز هم عده زیادی هستند که دوست دارند بدون زحمت و دردسر شما به محل مورد نظر انها بروید و کامیوترشان را تعمیر کنید. مشتریان شما کسانی هستند ه از کامپیوتر استفاده میکنند و بخش زیادی از انها در دنیای اینترنت نیز حضور دارند. برای موفقیت و پیدا کردن مشتریان کافی است کسب کار خود را به صورت انلاین تبلیغ کنید.

 

وب سایت

اگر شما در زمینه سئو و تولید محتوا دارای مهارت باشید می توانید با راه اندازی یک وب سایت و سپس تولید محتوای جالب برای آن کسب درآمد کنید. البته شما باید علاوه بر مهارت در تولید محتوا در بازریابی محتوای تولیدی خود و همچنین نکات تاثیرگذار در سئوی سایت دارای مهارت باشید. اگر این مهارتها را داشته باشید میتوانید با راه اندازی یک وبسایت و تولید محتوا برای ان و در نهایت انتشار محتوای تولید شده خود باعث ارتقای سئو و رتبه سایت خود شوید.

اگر بتوانید رتبه مناسب و تعداد بازدید کنندگان کافی داشته باشید مطمئن باشید کسب و کارهای زیادی وجود خواهند داشت که حاضرند در قبال انتشار تبلیغات برای کسب و کارشان به شما پول خوبی را پرداخت کنند. شما می توانید در زمینه هایی مانند تولید محتوا و یا بازاریابی محتوا از کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند نیز کمک بگیرید.

 

نتیجه گیری 

با استفاده از این راه های معرفی شده ، می توانید درآمد نسبتا خوبی برای خودتان داشته باشید ، اما در نظر داشته باشید که این مهارت ها محدود نیستند و شما می توانید در هر شاخه ای که علاقه مند هستید آموزش ببینید و وارد بازارکار شوید و کسب درآمد کنید .. 

 

 

 

منبع:

ماهان تیموری

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی