تبلیغ شماره 1

بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال پیدا کردن بهترین بازده درآمد در سرمایه‌گذاری‌های خود هستند و سطوح بالایی از درآمد فعلی خود را بر پتانسیل رشد در طولانی‌مدت ترجیح می‌دهند. بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های مختلف با درآمد بالا، روی پرداخت بیشترین پول به سرمایه‌گذاران تمرکز دارند و این می‌تواند نه‌ تنها برای کسانی که در حال حاضر بازنشسته هستند، بلکه برای آن‌هایی که دوست دارند برای سرمایه‌گذاری بیشتر، جریان نقدی منظم به دست آورند ارزشمند باشد. در ادامه، در مورد فرصت‌های مختلف برای افزایش درآمد از طریق سهام، وجوه و دیگر ابزارهای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر خواهید آموخت

 

شرکت‌های توسعه کسب و کار (BDC)

شرکت‌های توسعه کسب و کار، شرکت‌های سرمایه‌گذاری هستند که به کسب و کارهای کوچک، سرمایه مالی پیشنهاد می‌کنند. این شرکت‌ها اغلب خصوصی هستند و معمولا به منابع مالی سنتی بیشتر، دسترسی ندارند؛ شرکت‌های توسعه کسب و کار به نزدیک کردن شکاف‌ها به‌وسیله مبادله نقدی برای منافع آن شرکت‌ها کمک می‌کنند. بعضی از BDCها که روی بدهی مالی تمرکز دارند، به ساخت پول با نرخ‌های بهره نسبتا بالا به وام‌گیرندگان خود متهم شده‌اند. دیگران از تأمین مالی سهام و بانکداری ارزش سهام در شرکت‌های مشتری خود استفاده می‌کنند. شما اغلب می‌توانید سود سهام شرکت‌های توسعه کسب و کار را ۱۰% یا بیشتر بیابید.

شرکت‌های توسعه کسب و کار بازده زیادی پرداخت می‌کنند؛ چون مجبور هستند حداقل ۹۰% از درآمد مشمول مالیات خود را بین سهامدارانشان توزیع کنند تا به‌عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری با قاعده شناخته شوند و از مالیات اجتناب ورزند. همچنین شرکت‌های توسعه کسب و کار معمولا برای افزایش بازده خود، مثل وام گرفتن با نرخ پایین و وام دادن با نرخ بالاتر، از اهرم استفاده می‌کنند. ریسک، پیش‌فرض اولین نزول سرمایه‌گذاری در BDC‌ها است؛ اما شرکت‌های توسعه کسب و کار خوب، می‌توانند ریسک را کنترل و بازده استوار در طول زمان تولید کنند. با بازده درآمد بالای سرمایه‌گذاری، وجه بیشتری داخل جیب خود بگذارید.

بیشتر بدانید: اهرم، در مالی اصطلاحی است برای اشاره به‌نوعی روش تکثیر کردن سود یا زیان. به عبارت دقیق‌تر اهرم به معنی قرض کردن پول به‌منظور چند برابر کردن درآمد حاصل از داد و ستد است.

 

صندوق‌های سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات (REIT)

سرمایه‌گذاران معتمد مشاور املاک هم نهادهای مورد توجه مالیات هستند که از مالیات به‌وسیله توزیع اکثریت درآمد خود به سهامداران اجتناب می‌کنند. به‌طور خاص، REIT‌هایی که بر روی اوراق قرضه بهادار تمرکز دارند، قادر هستند سود سهام دورقمی تولید کنند؛ بدین منظور تا از اهرم در افزایش سود از گسترش بین هزینه‌های خود و سرمایه و بازده آن‌ها از سرمایه‌گذاری‌های امنیتی رهنی مجددا استفاده کنند.

چالش اصلی برای REIT‌های رهنی وقتی به وجود می‌آید که تغییرات نرخ بهره رخ دهد. به‌طور خاص، بیشتر REIT‌های رهنی به نرخ‌های کوتاه‌مدت قرض می‌دهند، اما اوراق بهادار رهنی در بلندمدت خریداری می‌شوند؛ بنابراین اگر گسترش بین نرخ‌های بلند و کوتاه محدود شود ، پتانسیل سودشان می‌تواند کاهش یابد. به‌علاوه، ریسک پیش‌فرض می‌تواند در برخی از REIT‌های رهنی نقش داشته باشد، هرچند بیشتر تمرکز بر روی اوراق بهادار صادرشده توسط سازمان‌های دولتی است که ریسک پیش‌فرض کم یا صفر دارند.

 

مشارکت محدود اصلی (MPL)

مشارکت محدود اصلی، سرمایه‌گذاری در منابع طبیعی، کالاها یا دارایی‌های املاک و مستغلات است. MPLها مالیات پرداخت نمی‌کنند، چرا که آن‌ها به‌عنوان مشارکت از طریق درآمد، مشمول مالیات به شرکای خود ساختار یافته‌اند. به‌هرحال، مقدار پولی که به سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود، گاهی اوقات بیشتر از درآمد مشمول مالیات MPL‌ها است که در بعضی از مواقع به سرمایه‌گذاران پول می‌دهد تا از فرار مالیاتی فعلی به‌عنوان درمان بازگشت در سرمایه باشد.


ناکامی MPL‌ها این است که مالیات می‌تواند پیچیده شود، به‌ویژه زمانی که ایالاتی که در آن MPL‌ها کسب و کار می‌کنند، حقوق خود را به مالیات بر درآمد دولت تثبیت کنند. به نظر می‌رسد برگزاری MPL‌ها در حساب‌های بازنشستگی از این مسئله جلوگیری کند، اما با خطر مالیات بر درآمد غیرمستقیم همراه است. برای بسیاری از سرمایه‌گذاران در بخش انرژی، به هر حال درآمد بالا و پتانسیل رشد MPL از این منفی‌ها بیشتر است.

 

درآمد صندوق‌های سرمایه‌گذاری محدود

صندوق سرمایه‌گذاری محدود نوع خاصی از صندوق سرمایه‌گذاری مشترک هستند؛ مانند صندوق قابل معامله در بورس، در بورس اوراق بهادار مبادله می‌شود؛ اما برعکس ETF تعداد سهام ثابت است. شما می‌توانید صندوق سرمایه‌گذاری محدود را در هر گوشه بازار ببینید که سرمایه‌گذاری کرده است و هدف درآمد صندوق‌های سرمایه‌گذاری محدود، به حداکثر رساندن درآمد برای سهامداران با سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه، سهام ممتاز و دیگر دارایی‌های مولد درآمد است.

بعضی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری محدود از اهرم برای افزایش بازده خود، صدور بدهی یا صندوق سهام ممتاز با نرخ بهره ثابت و با هدف استفاده از مزیت هزینه‌های وام گرفتن ارزان‌تر نسبت به بازده سرمایه‌گذاری‌های خود استفاده می‌کنند. چیز خاصی که باید به خاطر داشته باشید این است که آن‌ها می‌توانند در مزایای گسترده تجارت کنند یا در ارزش خالص دارایی‌های خود تخفیف اعمال کنند. پس شما باید محتاطانه ارزیابی کنید که آیا ارزش پول خود را از طریق صندوق سرمایه‌گذاری محدود خاص دریافت می‌کنید یا خیر.

 

اوراق قرضه قراضه پربازده

سرانجام، اوراق پربازده، اوراق بدهی صادرشده توسط شرکت‌ها هستند که در پایین‌ترین طیف اعتبار قرار دارند و اوراق قرضه قراضه شناخته می‌شوند. اوراق قرضه پربازده نرخ بهره بالاتری دارند تا ریسک پیش‌فرض بیشتری از صادرکنندگان را نشان بدهند.

نرخ بهره غالب در طی دهه گذشته بسیار کم بوده است؛ حتی اوراق قرضه قراضه کم‌ارزش از جایی که قبلاً در سال ۱۹۹۰ و نزدیک ۲۰۰۰ بوده‌اند، نرخشان کاهش یافته است. آنچه در مورد اوراق قرضه قراضه بسیار مهم است این است که شما قطعا برای گرفتن خطر پیش‌فرض پاداش می‌گیرید و این مستلزم نگاهی دقیق به صادر کننده است تا خود قضاوت کنید که آیا قابل‌ اعتماد است یا خیر.

 

درآمد - اوراق قرضه

درآمد سرمایه‌گذاری‌های پربازده می‌تواند پول زیادی را در جیب شما بگذارد، اما همچنین می‌توانند به‌طور چشمگیری ریسکی باشد. اگر در مورد اینکه کدام ابزار سرمایه‌گذاری را برای خود انتخاب کنید محتاط هستید، شما مزایای کامل سرمایه‌گذاری پربازده را فهمیده‌اید.

 

منبع:

صرافی ستاره سهیل

 

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی